logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۳۹۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

تمامی برنامه‌های 16 آذر دانشگاه آزاد زنجان دانشجو محور است/ اجرای برنامه‌های بصیرت افزایی و کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد

تمامی-برنامه‌های-16-آذر-دانشگاه-آزاد-زنجان-دانشجو-محور-است-اجرای-برنامه‌های-بصیرت-افزایی-و-کرسی‌های-آزاد-اندیشی-در-دانشگاه-آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به 16 آذر ماه روز دانشجو گفت: تمامی برنامه‌های 16 آذر دانشگاه آزاد زنجان دانشجو محور است.

علیرضا فیرزفر در بازدید از نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مناسبت روز دانشجو به طور یقین تکلیف همه را مشخص می‌کند، اظهار کرد: این روز از اسمش مشخص است و دانشگاه آزاد نیز تمام برنامه‌های خود دانشجو محور قرار داده است.

وی با بیان اینکه سعی شده در ایام مقارن با روز دانشجوی امسال بحثهای معرفت‌افزایی، بصیرت افزایی و کرسی های آزاد اندیشی را دنبال کنیم، ابراز کرد: نشستها و مناظرات دانشجویی به صورت سلسه ای انجام و منتهی به روز دانشجو شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این برنامه ها با محوریت خود دانشجویان انجام می شود، عنوان کرد: اکنون زمانی است که به نوعی حرکتهای دانشجویی باید با گرایش و ماهیت واقعی خودشان یعنی آرمانگرایانه و مطالبه گرانه باشد.

وی بیان کرد: ما در دانشگاه آزاد سعی کردیم این رویه را دنبال کنیم و نتیجه خوبی نیز گرفته شده است به طوری که اکنون جریان دانشجویی در دانشگاه آزاد یک جریان نواندیش، آگاه و مطالبه گر و آرمانگرا است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر