logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۳۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دادستان عمومی و انقلاب زنجان:

تبلیغات زود هنگام یکی از ملاک های تایید صلاحیت نامزدها باشد

تبلیغات-زود-هنگام-یکی-از-ملاک-های-تایید-صلاحیت-نامزدها-باشد-

دادستان عمومی و انقلاب زنجان با اشاره به اینکه تبلیغات زود هنگام تخلف است گفت: تبلیغات زود هنگام یکی از ملاک های تایید صلاحیت نامزد ها باشد.

 

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محسن کرمی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تا به امروز هیچ گونه شکایت و تشکیل پرونده ای در خصوص تخلفات انتخاباتی کاندیدا ها انجام نشده است اظهار کرد: با توجه به اینکه در مرحله اول برنامه ما پیشگیری تذکرات لازم اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه منتظر اثر این تذکرات هستیم ابراز کرد: اگر کاندیداها به تذکرات توجهی نکنند حتما برخورد قاطع با آنها صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان بیان کرد: بامتخلفان انتخاباتی چه به عنوان مسئولین امر انتخابات، کاندیدها و طرفدارن کاندیداهای انتخابات برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از تخلفات انتخاباتی تبلیغات زود هنگام است ادامه داد: تبلیغات زود هنگام باید یکی از ملاک های بررسی صلاحیت باشد.

کرمی با بیان اینکه تمامی دستگاه های قضایی، اجرایی و نظارتی آسیب شناسی انتخابات را انجام داده اند تصریح کرد: نباید هیچ گونه اغماضی در رابطه با متخلفان داشته باشیم و این بدان معنا است که خود نیز باید پایبند به قانون بوده و آن را به درستی اجرا کنیم.

وی با اشاره به آشوب های اخیر عنوان کرد: این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات دوره های قبل حساس تر است و دشمن برنامه پیچیده تری برای این انتخابات در نظر گرفته است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر