logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۹۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان مطرح کر؛

سازمان داوطلبان هلال احمر مجموعه ای تاثیرگذار در جامعه

سازمان-داوطلبان-هلال-احمر-مجموعه-ای-تاثیرگذار-در-جامعه

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: جمعیت داوطلبان هلال احمر به عنوان مجموعه ای موثر و پویا در دنیای امروز محسوب می شود.

به گزارش موج رسا;خدابخش مرادی در مراسم تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان،اظهارداشت: در دنیای امروز به طور عموم و در حوزه جغرافیایی ایران اسلامی به لحاظ شرایط اقلیمی و موقیعت جغرافیایی و مختصات زمین شناسی شرایطی فراهم شده که در محیط پیرامونی ما حوادث و سوانحی از قبیل سیل و زلزله روی می دهد.

وی افزود: به طبع این حوادث دلخراش روح انسان را به دلیل مصدومیت و یا از دست دادن جان هموطنی آزرده می کند.
این مسئول با بیان اینکه نمونه ای از این خدمات را در هشت سال جنگ تحمیلی دیدیم اما این عرصه ایثارگری به هشت سال ختم نشد،افزود: اگر امروز نیز حادثه ای روی دهد، بزرگ زنان و مردانی هستند که از خدمت رسانی دریغ نمی کنند.
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تنها حضور داوطلبی در صحنه کافی نیست بلکه باید با فکر، قلم، کلام و بضاعت اهدایی خدا و اموال در این امر مشارکت کنیم.
مرادی ادامه داد: جمعیت داوطلبان هلال احمر به عنوان مجموعه ای موثر و پویا در دنیای به عنوان نهادی تاثیرگذار محسوب می شود.
وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه های مختلف دارای مولفه ها و شاخص های ویژه ای است، اظهارداشت: علما، دانشمندان، صاحبنظران و بزرگان که در پایگاه شور و شعور حسینی پرورش یافته و آثار و برکات آنها در دنیا نمایان است.
این مسئول بر ضرورت آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه تاکید کرد و گفت: داوطلبی در حوزه فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شتاب بخشی به شاخص های توسعه در استان زنجان موثر است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر