logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر به پاس خدمات گرانبهای داوطلبان می درخشد

هلال-احمر-به-پاس-خدمات-گرانبهای-داوطلبان-می-درخشد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از 90 سال است که جمعیت هلال احمر استان زنجان به پاس خدمات گرانبهای داوطلبان می درخشد.

به گزارش موج رسا; آیین تجلیل از 65 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان به مناسبت روز جهانی داوطلب با حضور نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم زنجان و خدابنده در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی مدیران کل و فرمانداران برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در این مراسم اظهارداشت: شعار امسال این روز" برای آینده ای فراگیر داوطلب شو" نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه مردم استان زنجان به مهربانی، نوعدوستی و همراهی ها زبانزد است، یادآوری کرد: با توجه به جاری شدن سیل در برخی از استان ها ابتدای امسال، روزهای حادثه خیزی را تجربه کردیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با همراهی قابل توجه شهروندان این استان و تلاش شبانه روزی داوطلبان توانستیم در 2 نوبت رتبه نخست جمع آوری کمک های غیرنقدی مردمی را کسب کنیم.
میرزایی تاکید کرد: این موفقیت را مدیون تلاش های ارزنده داوطلبان هستیم چرا که سرمایه بزرگ جمعیت هلال احمر نیروهای داوطلب محسوب می شوند.
وی با بیان اینکه بر اساس اساسنامه جمعیت هلال احمر کار در این مجموعه داوطلبی است، اظهارداشت: موفقیت هایی که در هلال احمر استان زنجان کسب شده مرهون همت این قشر پرتلاش است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان داشت: هر قدر از ویژگی ها و تلاش های داوطلبان بیان شود کم است.
میرزایی افزود: به طور مستمر از میزان مبلغ جمع آوری شده به هموطنان سیل زده بیان شده اما هیچوقت صحبتی از ارزش خدمات داوطلبانه نشده است.
وی تاکید کرد: وقت گرانبهای داوطلبان برای کارهای عام المنفعه و خدمات داوطلبانه بسیار ارزشمند است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از 90 سال است که جمعیت هلال احمر استان زنجان به پاس خدمات گرانبهای داوطلبان می درخشد.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر