logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۳۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

اعضای هیات اجرایی انتخابات مشخص شد/ ثبت نام 67 داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

اعضای-هیات-اجرایی-انتخابات-مشخص-شد-ثبت-نام-67-داوطلب-برای-یازدهمین-دوره-انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-

فرماندار زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات هیات اجرایی گفت: 8 عضو هیات اجرایی انتخابات مشخص شد.

 

به گزارش موج رسا; رضا عسگری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تا به امروز ۶۷نفر از داوطلبان با مراجعه به ستاد انتخابات و تکمیل پرونده اقدام به ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه زنجان و طارم جوان ترین داوطلب دارای ۳۰سال سن و مسن ترین دارای ۶۸سال سن می باشد ابراز کرد:میانگین سن داوطلبان ۵۵سال است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه 37 نفر از داوطلبان دارای شغل اداری هستندافزود: ۱۹نفر از داوطلبان شغل آزاد، ۹نفر فرهنگی، ۵نفر استاد دانشگاه، ۵نفر بازنشسته، یک نفر از قضات، و یک پزشک در این انتخابات شرکت کرده اند.

وی با اشاره به بازه زمانی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ثبت نام تا ۱۶آذر ماه ادامه خواهد داشت و این زمان قابل تمدید نیست.

عسگری با اشاره به اینکه ساعت کاری ستاد انتخابات حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ساعت ۸تا ۱۸می باشد، ابراز کرد: روز جمعه نیز ستاد انتخابات در همین بازه زمانی ارائه خدمات خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان حوزه انتخابیه زنجان و طارم علاوه بر حضور در فرمانداری این حوزه های انتخابیه با مراجعه به ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور می توانند در انتخابات ثبت نام نمایند.

فرماندار زنجان با اشاره به قوانین جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: طبق قانون برگزاری انتخابات برعهده نهاد های مردمی گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه هیات اجرایی انتخابات دو رکن دارد، ابراز کرد: یک رکن آن رکن اداری است که اعضای آن فرماندارو رئیس بثت احوال به عنوان بخش اداری و 8 نفر از معتمیدین به عنوان اعضای هیات اجرایی ارائه خدمت می نمایند.

عسگری با اشاره به برگزاری انتخابات معتمدین انتخابات شهرستان زنجان، ابراز کرد: این انتخابات با حضور 23 نفر از لیست پیشنهاد در جلسه برگزار شد.

وی عنوان کرد: یدالله واعضی، مصطفی خواصی، محمد محمدی قیداری، بختیار ایوبی، محمدرضا صائینی، مرتضی حیدری، محمدرضا انصاری و معصومه اشتری به عنوان عضو اصلی شورای معتمدین انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه از روز شنبه بعد از اعلام نتایج استعلامات از نهاد های چهارگانه بررسی صلاحیت کاندیدا ها شروع می شود ادامه داد: تعیین محل شعب اخذ رای، تعیین اعضای شعب اخذ رای و رسیدگی اولیه به شکایات و صدور اعتبار نامه نمایندگان بعد از تایید شورای نگهبان به عهده هیئت اجرایی انتخابات است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر