logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۳۹۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی را داریم

آمادگی-برگزاری-انتخابات-تمام-الکترونیکی-را-داریم-

فرماندار زنجان از ثبت نام 39 داوطلب تا به امروز خبر داد و گفت: آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی را داریم.

 

 

به گزارش موج رسا; رضا عسگری در جلسه با رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، اظهار کرد: اگر شورای نگهبان با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی موافقت کند ما آماده گی برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی را داریم.

وی با بیان اینکه امشب انتخابات شورای معتمیدن برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از 30 نفری که برای شورای معتمدین معرفی شده بودند 24 نفر تایید شده اند.

وی با اشاره به اینکه معتمدینی که انتخاب شده اند تجربه حضور در هیئت اجرایی انتخابات را دارند، افزود: سعی کردیم افراد سیاسی و جناحی در این شورا حضور نداشته باشند.

عسگری با بیان اینکه در زمان ثبت نام اجازه تصویر برداری به هیچ کسی را ندادیم ابراز کرد: تا به امروز 39 نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده اند.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم فردا و پس فردا بیشترین تعداد ثبت نام را داشته باشیم افزود: در فرمانداری زنجان 36 نفر برای انتخابات و 3 نفر نیز از تهران برای حوزه زنجان و طارم ثبت نام کرده اند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات دوره قبل در کشور 62 درصد بوده است افزود: مشارکت مردم زنجان در انتخابات همیشه بالاتر از میانگین کشوری است ودوره قبل در مشارکت مردم زنجان در انتخابات 69 درصد بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در کل دنیا مشارکت مردم در انتخابات از مشارکت ملت ایران در انتخابات کمتر است ادامه داد:در انتخابات آمریکا مردم نقش ندارند و احزاب نقش دارند.

وی با بیان اینکه محور اصلی در انقلاب ما، مردم بود و با مردم هم جلو میرویم تصریح کرد: بهترین حزبی که با مبانی اسلامی در کشور تاسیس شد نیز بعد از مدتی منحل شد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه اگر ما به سمت احزاب حرکت کنیم نقش مردم کمتر خواهد شد خاطر نشان کرد: ما نباید بگذاریم اعتماد مردم به انتخابات کم شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر