logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۳۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد

فروش ۷۵۰ میلیون ریالی بن در نمایشگاه کتاب زنجان

فروش-۷۵۰-میلیون-ریالی-بن-در-نمایشگاه-کتاب-زنجان

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تا عصر دیروز ۷۵۰ میلیون ریال بن کتاب در دهمین نمایشگاه استانی به فروش رسیده است.

ابراهیم قاسمی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا،با اشاره به افزایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب زنجان، اظهارداشت: پیش بینی می شود در سه روز باقی مانده شهروندان بیشتری از نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: علاقه مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی می توانند با تهیه بن کتاب از تخفیف ۲۰ درصدی و با خرید از غرفه داران با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف کتاب تهیه کنند.
این مسئول بیان داشت: امسال پیش بینی های لازم برای حضور مطبوعات و رسانه های استان انجام و این نمایشگاه با حضور حداکثری رسانه ها برگزار شد.
معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فروش ۷۵ میلیون تومانی بن کتاب تا عصر دیروز در نمایشگاه زنجان، بیان داشت: پیش بینی می شود امسال فروش خوبی اتفاق بیفتد.
قاسمی از برگزاری برنامه های جانبی در نمایشگاه کتاب خبرداد و گفت: در سه روز گذشته در حوزه کتاب و کتابخوانی و شعر برنامه های جانبی برگزار شده است.
وی تصریح کرد: برنامه های جانبی بیشماری از جمله در خصوص انتخابات و روز دانشجو در جنب دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان برگزار می شود.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر