logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۳۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرخانه مطبوعات استان زنجان:

چراغ مطبوعات نباید خاموش شود/ حضور 26 رسانه زنجان در نمایشگاه مطبوعات

چراغ-مطبوعات-نباید-خاموش-شود-حضور-26-رسانه-زنجان-در-نمایشگاه-مطبوعات

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: اگر چه شرایط فعلی مطبوعات خوب نیست اما نباید اجازه داد، چراغ مطبوعات خاموش شود.

یوسف ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 26رسانه استان زنجان در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها حضور دارند.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به محدودیت مکانی، اطلاع رسانی عمومی به رسانه های استان شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نمایشگاه پربارتر از سال های گذشته برگزار شود.

این مسئول از مجوز دار بودن 80 رسانه در استان زنجان طبق گزارش سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداد و گفت: از این تعداد تنها 40 رسانه فعال هستند.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان اولین استانی بود که نمایشگاه مطبوعات را در کنار نمایشگاه کتاب برگزار کرد،افزود: این موضوع به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و با پیگیری های انجام شده در سایر استان ها نیز نمایشگاه مطبوعات در کنار نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نمایشگاه مطبوعات در کشور نیز به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد،افزود: نمایشگاه های استانی زمینه حضور رسانه ها را در بین مردم فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید

این مسئول با اشاره به مشکلات رسانه های استان زنجان، افزود: در چنین وضعیتی نباید اجازه داد چراغ مطبوعات خاموش شود.

مدیرخانه مطبوعات استان زنجان فضای نمایشگاه مطبوعات امسال را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: امسال مکانی برای نمایشگاه مطبوعات در نظر گرفته شده است که بیشتر در معرض دید است.

ناصر تصریح کرد: در شرایط فعلی که همه مطبوعات و رسانه ها دچار مشکلاتی هستند باید شرایط را تحمل کنیم تا از این بحران رد شویم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر