logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

شهید شهریاری آبروی جامعه علمی کشور است/ پدران آسمانی همواره الگوی صبر و استقامت هستند

شهید-شهریاری-آبروی-جامعه-علمی-کشور-است-پدران-آسمانی-همواره-الگوی-صبر-و-استقامت-هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهید شهریاری از افتخارات استان زنجان است که به جامعه علمی کشور در جهان آبرو داد.

به گزارش موج رسا; علی کاظمی امشب در همایش دیدار با پدران آسمانی اظهار داشت: استان زنجان دارای 3 هزار شهید و ۷ هزار جانباز است.

وی با اشاره به نقش همسران شهیدان در تربیت فرزندان شهدا، ادامه داد: همسران شهدا پدر و هم مادر برای شهدا محسوب می شوند.

این مسئول با بیان اینکه پدران آسمانی همواره الگوی صبر و استقامت برای جامعه بوده و فرزندان شهید را تربیت کرده و تقدیم نظام اسلامی کرده‌ اند، بیان داشت:به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جشن پدران آسمانی هر سال برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان بر لزوم احساس مسئولیت در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور خدمات رسانی مطلوب به این جامعه تشکیل شده است.

کاظمی با اشاره به عضویت نماینده ولی فقیه و استاندار زنجان در این شورا، بیان داشت: در استان برنامه های مختلفی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

کاظمی تشکیل نهاد ملی پدران آسمانی را خودجوش عنوان کرد و گفت: هر ساله فرزندان شهدا برای گرامیداشت یاد و خاطره پدرانشان این جشن باشکوه را برگزار می کنند.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین و روز ملی فناوری هسته‌ ای، گفت: شهید شهریاری از افتخارات استان زنجان است که به جامعه علمی کشور در جهان آبرو عطا کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر