logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۳۹۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان باید مسئله مهم مدیران باشد/ به شرکت‌های دانش‌بنیان بها داده شود

مشکلات-شرکت‌های-دانش‌بنیان-باید-مسئله-مهم-مدیران-باشد-به-شرکت‌های-دانش‌بنیان-بها-داده-شود

استاندار زنجان در مورد رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان گفت: مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان باید مسئله ما باشد و به شرکت‌ها باید بها داده شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی  با بیان اینکه یکی از ایرادات مهم برخی از دستگاهها این است که به یک باره و با سرعت در انجام کارها پیش می‌روند و بعد از مدتی از کار می‌ایستند و رها می‌کنند اظهار کرد: که این روند باعث می‌شود که ما شاهد وضعیتی همانند وضعیت شرکت‌های دانش بنیان می‌شویم.

وی با بیان اینکه بنده وظایفی که دیگران باید انجام دهند را نباید انجام دهم و یک استاندار مگر چقدر وقت دارد که به همه امورات رسیدگی کند تصریح کرد: کارهای که به یک نفر محول می‌شود باید به نحو احسن انجام شود و ما در چنین جلساتی شاهد اقدامات موثری باید باشیم و اگر می‌بینیم کاری صورت نمی‌گیرد آن کار را مسئله خود نمی‌داند چرا اگر چنین تصور شود که کارهای محول شده مسئله خودشان است با قوت آن را می‌دهد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حل مشکلات را نباید شعار بدانیم چرا که اگر چنین تلقی شود انفجاری اقدام شده و به یکبار کار رها می‌شود افزود: در حال حاضر رشته‌های بین رشته‌ای شرکت‌های دانش بنیان یکی از الگو‌های توسعه کشورها است.

بیشتر بخوانید:

شرکت‌های دانش‌بنیان با مشکل ضمانت‌های بانکی در حوزه تسهیلات مواجه هستند

وی بیان کرد: در استان ما نیز اگر بخواهیم برنامه‌ریزی داشته باشیم و آینده نگری کنیم باید قبول کنیم که یکی از موارد مهم ما توجه به این رشته‌ها است.

حقیقی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر نباید با آقای مرادخوانی صحبت کنیم که در پادگان دو هکتار زمین می‌خواهیم به شرکت‌های دانش بنیان بدهیم افزود: این نشان می‌دهد که حل مشکلات و موارد اعم از دادن زمین برای شرکت های دانش بنیان مسئله ما نیست و اگر این موارد مسئله ما بود همه باید در رفع آن اقدام می‌کردیم.

وی خاطر نشان کرد: برخی از شرکت‌های دانش بنیان محصولاتی را در یک اتاق کوچک تولید می‌کند که خیلی از شرکت‌های بزرگ ما نمی‌تواند آن را از لحاظ کیفیت و قیمت آن را تولید کند.

استاندار زنجان عنوان کرد: چنین شرکت‌هایی در جامعه ما ارزش دارد و باید به این شرکت‌ها بها داده شود و همچنین باید مشکلات آنها را جزو مسئله و مشکل خودمان بدانیم.

وی بیان کرد: نباید بنده به این مسائل وارد شوم و ما باید از رفع موارد و مشکلات و اقدامات انجام شده با ارائه گزارش لذت ببریم و باید مسئولین ما خودشان کارهای محوله را انجام دهند و گزارش‌های رضایت بخش را ارائه کنند.

حقیقی گفت: بحث مشکلات شرکتهای دانش بنیان باید مسئله ما باشد و اگر مسئله ما نباشد هیچ فایده‌ای ندارد و در حال حاضر نیز اشکال کار ما در همین موضوع است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر