logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۳۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

یوزارسیف یا آنخ ماهو؟

یوزارسیف-یا-آنخ-ماهو؟

هفته قبل بود که سخنران مراسم ختم همشیره رئیس جمهور، آقای روحانی را به "یوسف صدیق" و حسین فریدون را به بنیامین تشبیه کرد و منتقدان را برادران حسود خواند.

به گزارش موج رسا;محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت: مدعیان اعتدال و اصلاحات با وجود نارضایتی گسترده مردم از بد قولی ها و بدعملی های آنان، هر روز یک یوزارسیف جدید رو می کنند و لابد مردم باید چاقو به دست بگیرند و  دست جای ترنج ببرند!

هفته قبل بود که سخنران مراسم ختم همشیره رئیس جمهور، آقای روحانی را به "یوسف صدیق" و حسین فریدون را به بنیامین تشبیه کرد و منتقدان را برادران حسود خواند.

 

حالا دبیر کل حزب اتحاد ملت (عضو حزب منحله مشارکت) برای این که جا نماند، میرحسین موسوی را یوسف خوانده و مدعی شده برای خروج از قحطی و سختی، باید او را عزیز بدارند.

 

 

انگار نه انگار که موسوی و خاتمی در انتخابات از روحانی حمایت کردند و اعضای ستاد موسوی (امثال زنگنه، ربیعی، نوبخت، عباس آخوندی، فریدون و ...) در دولت روحانی همه کاره بوده اند. و انگار نه انگار که بسیاری از نابسامانی های اقتصادی از جمله تورم 43 درصدی زیر سر همین هاست.

 

شکوری راد یادش رفته که همین آقای زنگنه برای سیاسی کاری و مصارف انتخاباتی و بزک برجام، به مدت 4 سال سهمیه بندی بنزین را برداشت و قیمت را ثابت نگه داشت و ناگهان مردم را با شوک افزایش 300 درصدی بنزین روبه رو کرد که حتی روحانی هم حاضر نیست مسئولیت اجرایش را بپذیرد! (حالاپرونده مفاسد کرسنت، توتال و استات اویل بماند)

 

با پر رویی و  وقاحتی که امثال شکوری راد به خرج می دهند، به نظر می رسد این جماعت به کاهنان کلاهبردار معبد آمون به ویژه "آنخ ماهو" کاهن اعظم شبیه ترند.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ]
اصلاح طلبان سرمایه های اسراییل
فرم ارسال نظر