logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان مطرح شد؛

حرکت عظیم مردم زنجان، مقابله با توطئه های دشمنان اسلام بود/فروش 40 میلیارد تومانی در نمایشگاه های کتاب استانی

حرکت-عظیم-مردم-زنجان،-مقابله-با-توطئه-های-دشمنان-اسلام-بود-فروش-40-میلیارد-تومانی-در-نمایشگاه-های-کتاب-استانی

مدیرعامل موسسه نمایشگاه فرهنگی کشور گفت: حرکت عظیم مردم زنجان برای مقابله با اغتشاشات،حرکتی برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام بود.

به گزارش موج رسا; فاطمه کرباسی امروز در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان،اظهار داشت: دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان از امروز آغاز به کار می کند و تا 16 آذر ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اولین پیام خداوند متعال به آخرین فرستاده اش خواندن است، افزود: آخرین معجزه الهی قرآن است که در اختیار بشر قرار گرفته و گرانسنگترین هدیه الهی محسوب می شود.

این مسئول ادامه داد: از مهر ماه منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب بودیم که با توجه به شرایط جوی استان ترجیح می دادیم قبل از آذر ماه این نمایشگاه برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: نمایشگاه بین المللی کتاب از جمله نمایشگاه هایی است که علاقه مندان ماه ها منتظر می مانند تا برگزار شود اما برگزاری نمایشگاه های استانی موجب شده تا علاقه مندان استان ها نیز بتوانند از آخرین دستاوردهای این عرصه بهره مند شوند.

 

*برگزاری نشست احزاب در نمایشگاه کتاب زنجان

کرباسی از برگزاری نشست احزاب به عنوان برنامه جانبی نمایشگاه کتاب زنجان خبرداد و گفت: 63 هزار عنوان کتاب از سوی 280 ناشر در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه گام دوم انقلاب به عنوان برنامه جانبی این نمایشگاه خبرداد و گفت: نشست روز دانشجو نیز در این نمایشگاه برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه فرهنگی کشور در ادامه این مراسم اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه وزارت کشور و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری ها به برگزاری نمایشگاه کتاب کمک می کنند.

 

*برگزاری 10 نمایشگاه کتاب در استان های کشور

آشنا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 10 نمایشگاه کتاب در استان ها برگزار شده است، افزود: 40 میلیارد تومان در این نمایشگاه ها کتاب فروخته شده است.

وی با اشاره به حرکت زیبای مردم زنجان در حماسه اخیر و خط شکنی این خطه در دفاع از حریم ولی فقیه، افزود: مردم زنجان همواره خط شکن بوده در دفاع از ولایت،امامت و شعور حسینی پیشگام هستند.

این مسئول تصریح کرد: حرکت مردم زنجان تنها برای حمایت از انقلاب اسلامی نیست بلکه حرکتی برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام است.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه فرهنگی کشور افزود: حرکت عظیم مردم زنجان برای مقابله با اغتشاشات و تفکرات داعشی بود و من سر تعظیم در برابر این مردم فرو می آورم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر