logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۳۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

جابجایی کامل زیرساخت‌ها از پروژه سبزه‌میدان/ مرخصی‌های شهردار زنجان با هماهنگی شورای شهر است

جابجایی-کامل-زیرساخت‌ها-از-پروژه-سبزه‌میدان-مرخصی‌های-شهردار-زنجان-با-هماهنگی-شورای-شهر-است-

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه سبزه‌میدان طبق زمان‌بندی در حال اجرا است، گفت: تا فردا زیرساخت‌های موجود در پروژه سبزه‌میدان جابجا می‌شود.

 

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به پیشرفت پروژه سبزه‌میدان، اظهار کرد: پروژه سبزه‌میدان طبق زمان‌بندی در حال اجرا است.

وی بابیان اینکه پروژه سبزه‌میدان از طرف خیابان ضلع غربی باید زیر بار ترافیک قرار گیرد، ابراز کرد: زیرساخت‌های ضلع غربی پروژه سبزه‌میدان تا فردا به‌صورت کامل جابجا می‌شود و بتن‌ریزی دیوار ضلع شرقی در حال انجام است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه در طرح اولیه پروژه سبزه‌میدان، خیابان زینبیه از مسیر خیابان هفت‌تیر متصل بود، تصریح کرد: طبق بررسی هایی که انجام شد شاید بتوانیم خیابان زینبه را از طریق تونلی به عرض 6 متر به هم متصل کنیم.

وی با اشاره به پروژه محور پادگان، عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با مسئولین مربوطه انجام‌شده است شهرداری با ارائه لیست کارکنان خود به مسئولین این نهاد کار خود را در این محور ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نصب تابلوی روزشمار در پروژه سبزه میدان زنجان/ در خصوص تاخیرهای اخیر در اجرای پروژه هشدار دادیم

شورای معتمدین و جوانان در شهر زنجان تشکیل می‌شود/ مجموعه مدیریت شهری برای حضور جوانان در مسئولیت ها برنامه مدونی ندارد

حمیدی با اشاره به حرف و حدیث هایی که در مورد حضور شهردار زنجان وجود دارد، خاطرنشان کرد: طبق قانون شهردار یک شهر نمی‌تواند در شهر دیگر تدریس کند و شهردار حتماً باید در مرکز آن شهر ساکن باشد.

رئیس شورای شهر زنجان بابیان اینکه شهردار زنجان این دو قانون را رعایت می‌کند، افزود: شهردار زنجان قبل از پذیرش مسئولیت شهرداری زنجان، استاد راهنمای چند پایان‌نامه بود که بعد از اتمام آن پایان‌نامه‌ها شهردار زنجان در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه شاید برخی از روزهای آخر هفته را شهردار در زنجان حضور نداشته باشد، ادامه داد: این عدم حضور نیز با هماهنگی شورای شهر و مرخصی شورای شهر زنجان بوده است.

حمیدی با اشاره به عدم برگزاری جلسه علنی شورای شهر در هفته گذشته، تصریح کرد: به دلیل مطرح بودن برخی از مسائل که شاید نیازی نبود اذهان عمومی به آن‌ معطوف شود و باعث تشویش اذهان عمومی شویم به درخواست اعضای شورای شهر جلسه هفته گذشته به‌صورت غیرعلنی برگزار شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر