logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۳۸۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان:

مجلس آینده باید انقلابی، ولایی، کارآمد و جهادی باشد/ مجلس فعلی مشکلات را حل نکرد

مجلس-آینده-باید-انقلابی،-ولایی،-کارآمد-و-جهادی-باشد-مجلس-فعلی-مشکلات-را-حل-نکرد

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: مجلس آینده باید انقلابی، ولایی، کارآمد و جهادی باشد و به عملکرد دولت نظارت دقیق داشته باشد و مشکلات و ایرادات را تذکر بدهد.

به گزارش موج رسا; محمد اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مرکز، استان و شهرستان ها فعالیت های خود را از چند وقت گذشته آغاز کرده است.

وی افزود: چارچوبی از سوی مرکز برای شورای ائتلاف پیش بینی شده است که در قالب این چارچوب با دستورالعل شورای مرکز فعالیت ها در استان در حال انجام است.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان برای ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در این ائتلاف، بیان داشت: در نهایت ۸ نفر به مجمع مراجعه و مجمع شکل گرفت و از این تعداد چهار نفر به ترتیب آرا انتخاب شدند.

اسماعیلی افزود: آقایان داود حسنی، مصطفی طاهری،شیخ مهدی باقری و اصغر حاتمی برای حوزه انتخابیه زنجان _طارم انتخاب شده اند که در نهایت دو نفر اصلی معرفی می شود.

وی گفت: شورای ائتلاف در شهرستان ها شکل گرفته اما مجامع برگزار نشده است افرادی هم به مجمع مراجعه کرده اند که پس از ثبت نام تعداد کاندیداها در شهرستان ها مشخص می شود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان بیان داشت: با گذشت زمان هماهنگی بیشتری بین اصولگرایان به وجود می آید اما در نهایت مردم در این زمینه تصمیم گیرنده هستند.

وی با بیان اینکه مجلس در تراز انقلاب اسلامی می تواند مشکلات را حل کند که مجلس فعلی نتوانست مشکلات را حل کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مجلس آینده باید انقلابی، ولایی، کارآمد و جهادی باشد و به عملکرد دولت نظارت دقیق داشته باشد و مشکلات و ایرادات را تذکر بدهد.

وی افزود:باید افرادی به مجلس شورای اسلامی راه یابند که از سلامت لازم برخوردار بوده و عملکرد شفافی داشته باشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر