logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۳۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

مدیریت باید به دست نسل سوم و چهارم انقلاب سپرده شود/ از اول انقلاب مدیریت در دست نسل اول و دوم است

مدیریت-باید-به-دست-نسل-سوم-و-چهارم-انقلاب-سپرده-شود-از-اول-انقلاب-مدیریت-در-دست-نسل-اول-و-دوم-است-

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه از اول انقلاب مدیریت در دست نسل اول و دوم انقلاب بوده است گفت: مدیریت باید به دست نسل سوم و چهارم انقلاب داده شود.

 

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در جلسه ستاد تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم با اشاره به وظایف دستگاه‌ها و ادارت مختلف در این بیانیه، اظهار کرد: در 7 محور بیانیه گام دوم دستگاه‌های اجرایی متفاوت نقش‌های متفاوتی دارند.

وی بابیان اینکه ما ستاد تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم در استان دیر شروع کردیم، ابراز کرد: در مراکز دانشگاهی کارهایی شروع‌شده و در حال اجرا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به کارهای انجام‌شده در گام اول انقلاب، تصریح کرد: در گام دوم توقعات و انتظارات را باید احصا کنیم.

وی با اشاره به کارهای بر زمین‌مانده استان زنجان عنوان، کرد: اگر ما بخواهیم همه کار ها را انجام دهیم می شویم همه‌کاره هیچ‌کاره.

خاتمی با اشاره به اینکه در این بیانیه بیش از 100 بار کلمه انقلاب و انقلاب اسلامی ایران تکرار شده است، ادامه داد: 88 بار کلمه ایران، مردم، ملت و 40 بار جوان‌گرایی مطرح‌شده است.

وی با اشاره به اینکه باید در گام دوم انقلاب تغییرات اساسی در مدیریت کشور انجام شود، بیان کرد: از اول انقلاب مدیریت این نظام به دست نسل اول و دوم انقلاب بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بابیان اینکه باید مدیریت به دست نسل سو و چهارم انقلاب داده شود، تصریح کرد: متأسفانه در طول این چهل سال تربیت نیرو برای مدیریت‌های کشور انجام نشده است.

وی بیان کرد: چهل سال در این کشور فرمانداری و بخشداری بوده است پس چرا در طول این چهل سال هیچ جوانی در سطح بخشدار تربیت‌نشده است؟

خاتمی بابیان اینکه اکنون باید فرماندارن تعهد بدهند که در طول یکسال و نهایتا دوسال جوان 30 تا 38 سال را بری مدیریت تربیت کنند، افزود: در کشور 36 میلیون جوان وجود دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر