logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۳۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اظهار نظر قابل تامل استاندار زنجان:

علی رغم اینکه دنبال انتصاب فرمانداران جوان بودم اما کسی را پیدا نکردم

علی-رغم-اینکه-دنبال-انتصاب-فرمانداران-جوان-بودم-اما-کسی-را-پیدا-نکردم

استاندار زنجان با اشاره به اشاره به برگزاری نمایشگاه ساخت داخل گفت: نشان دادم که در کشور می‌شود مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی را ساخت.

 

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه ستاد تمهید و تنفیذ بیانیه گام دوم با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم خطاب به همه آحاد جامعه است، اظهار کرد: خانواده دولت نیز بخشی از این جامعه است و باید قبول کنیم که باید تغییر رویکرد در کارها را رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه درزمینهٔ علمی ما باید شعار را به عمل تبدیل کنیم، ابراز کرد: اگر گفتمان ما تبدیل به عمل شود هیچ‌کس نمی‌تواند شعار بدون عمل بدهد.

استاندار زنجان بابیان اینکه هر اداره برای خودش یک مرکز آمار دارد و آمار ارائه می هد، افزود: ما باید به این نوع کاری خاتمه دهیم.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم وضعیت کشور در حوزه آمار درست شود باید یک بانک اطلاعاتی بر اساس سیستم GIS در کشور داشته باشیم.

حقیقی با اشاره به نمایشگاه ساخت داخل، تصریح کرد: ما در این نمایشگاه به‌صورت عملی نشان دادیم که داخل کشور هم می‌توان مواد اولیه موردنیاز واحدهای تولیدی را ساخت و مقابل آمریکا ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در استان باید کارهای اولویت داری که ذهن مردم را مخدوش کرده و جزو کار های بر زمین‌مانده است را از زمین برداشت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه من به دنبال انتصاب فرمانداران جوان در استان بودم، عنوان کرد: متأسفانه هیچ جوان 38 ساله‌ای که برای این کار تربیت‌شده باشد وجود نداشت.

وی بابیان اینکه در استان 5 تا 10 سال سن مدیریت استان جوان شده است، ادامه داد: تا سال آینده چهره مدیریتی استان جوان‌تر خواهد شد.

حقیقی با اشاره به اینکه اکنون شاخص‌های کاری ما سازمان محور است، خاطرنشان کرد: شاخص‌های کاری ما باید پروژه محور شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر