logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۸۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

اجرای طرح دادرس ۱۱۲ مدرسه زنجان

اجرای-طرح-دادرس-۱۱۲-مدرسه-زنجان

مدبرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح دادرس در ۱۱۲ مدرسه استان زنجان به منظور کسب آمادگی دانش آموزان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا;به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با رویکرد "مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور" با به صدا در آمدن زنگ زلزله و ایمنی از رادیو سراسری در همه مدارس این استان همزمان با مدارس کشور برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز شاهد بیست و یکمین مانور ایمنی در مدارس با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" بودیم مربیان دلسوز هلال احمر استان چندین ماه است که مشغول ارائه آموزش های امدادگری هستند و هماهنگی لازم را در این خصوص به عمل آورده اند.
شهرام میرزایی اظهارداشت: امسال جمعیت هلال احمر استان زنجان طرح "دادرس" را در 112 مدرسه اجرا می کند که در این طرح دانش آموزان این مدارس با یادگیری کمک های اولیه برای روزهای سخت و مقابله با حوادث تربیت و آماده می کنیم که آموخته های خود را امروز به مرحله اجرا گذاشتند.
وی تاکید کرد: انتظار می رود همه دانش آموزان استان همه این آموزش های مورد نیاز را دیده باشند تا یک امدادگر در منازل داشته باشیم این آموزش ها به خانواده ها و شهروندان ارائه دهند و چنانچه حادثه ای در مدرسه اتفاق می افتد ضمن خونسردی خود آموزش های فراگرفته خود را در امداد رسانی اجرا کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کشور ما حادثه خیز است که باید به آن باور داشته و به آموزش های امدادی و کمک های اولیه اهمیت ویژه ای قائل شویم.
میرزایی تاکید کرد: آموزش ها در جمعیت هلال احمر استان به صورت رایگان توسط مربیان مجرب انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: آموزش های مورد نیاز در نواحی و مناطق 14 گانه استان زنجان توسط مربیان به دانش آموزان ارائه می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش و مربیان گفت: این دستگاه اجرایی آموزش های کمک های اولیه و امدادی نهایت همکاری را با هلال احمر داشته اند و برخی از مربیان جمعیت هلال احمر از معلمان آموزش و پرورش است.
این مانور زلزله با همکاری مدیریت بحران، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش، فوریت های پزشکی، آتش نشانی، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر زنجان در مدرسه بعثت برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر