logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۳۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان به موج رسا خبرداد

پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از 180 داوطلب برای انتخابات مجلس در حوزه زنجان و طارم

پیش‌بینی-ثبت‌نام-بیش-از-180-داوطلب-برای-انتخابات-مجلس-در-حوزه-زنجان-و-طارم

فرماندار زنجان از پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از 180 داوطلب برای انتخابات مجلس در حوزه زنجان و طارم ‏خبر داد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 10 آذر ماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: ثبت نام از 8 صبح تا 18 بعد از ظهر به مدت یک هفته یعنی تا 16 آذر ماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تغییرات احتمالی نیز از طریق اطلاعیه‌هایی منتشر خواهد شد، ابراز کرد: خوشبختانه تمامی امکانات در سطح شهرستان زنجان فراهم شده و این آمادگی کامل وجود دارد که ثبت نام به موقع و بدون هیچ مشکلی انجام شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه امروز نیز مانوری به صورت سراسری در فرمانداریهای کشور برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه عمده مراحل انتخابات الکترونیکی خواهد بود، بنابراین این مانور برای کسب آمادگی بیشتر است.

وی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز فراهم شده است، گفت: آموزش نیروی انسانی نیز انجام شده و محل ثبت نام نیز در حوزه طارم و زنجان فرمانداری زنجان خواهد بود. هرچند طبق پیش بینی های انجام شده ثبت نام در وزارت کشور نیز قابل انجام است.

عسگری با اشاره به اینکه اطلاعیه‌های مربوطه آماده شده و در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: با توجه به پیش بینی های ما تعداد ثبت نام کنندگاندرحوزه انتخابیه زنجان و طارم بالا خواهد بود.

وی بیان کرد: طبق برآوردهای ما بالای 180 نفراز حوزه انتخابیه زنجان و طارم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهد کرد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد در حال پیگیری برای ثبت نام در انتخابات هستند، اظهار کرد: ما این آمادگی را داریم که تمامی ثبت نام ها را بدون هیچ مشکلی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه حدود 40 کارمند را برای انجام مراحل ثبت نام در نظر گرفتیم، ابراز کرد: زیرساختهای ارتباطی نیز فراهم شده و سایت نیز تجهیز شده است.

عسگری با بیان اینکه باید از ظرفیت تمامی دستگاه برای برگزاری انتخابات استفاده کنیم، عنوان کرد: هماهنگی‌ها در این زمینه انجام شده است و امیدواریم با مشارکت همه دستگاه ها یک انتخابات باشکوه، قانون مند و با حضور حداکثری را برگزار کینم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر