logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۳۷۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

وجه قالب اقتصادی استان زنجان صنعت، معدن و گردشگری است/ حاضرم برای تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات استان در هر مرجعی دفاع کنم

وجه-قالب-اقتصادی-استان-زنجان-صنعت،-معدن-و-گردشگری-است-حاضرم-برای-تخصیص-۱۰۰-درصدی-اعتبارات-استان-در-هر-مرجعی-دفاع-کنم-

استاندار زنجان با اشاره به وجه قالب اقتصادی استان،گفت: وجه قالب اقتصادی استان صنعت، معدن و گردشگری است.

 

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان اظهار کرد: بسیجیان یاران و مدافعان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه بعضی از طرح ها را در کشور شروع به اجرا کرده ایم ابراز کرد: زمانی که همه کشور یک سیاست را اجرا می کنند برخی از استان هایی که حرف برای گفتن در آن حوزه دارند کمی متفاوت تر نسبت به سایر استان ها عمل می کنند.

استاندار زنجان با اشاره به وجه قالب اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: صنعت، معدن، کشاورزی و بافت های تاریخی و گردشگری وجه قالب اقتصادی استان است.

وی با بیان اینکه تا به امروز در این استان گردشگری معبر بوده است و نه مقصد عنوان کرد: عدم توجه مسئولین استان و کشوری دلیل این امر بوده است.

حقیقی با اشاره به اینکه بازار زنجان بزرگترین بازار کشور است افزود: بازار زنجان از نظر فرهنگی یک تعریف ملی و فرا ملی دارد.

وی با اشاره به پروژه سبزه میدان ابراز کرد: هیچ شورای شهر و شهرداری از دریافت عوارض که حق طبیعی خود است نمی گذرد و عوارض را به یک پنجم نمی رساند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تخصیص اعتبار استان زنجان در سال 98 باید 100 درصد محقق شود خاطرنشان کرد: در هر مرجعی که نیاز باشد حاضرم مدرک ارائه کنم که چرا باید تخصیص اعتبار استان زنجان به صورت 100 درصد محقق شود.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان های خرمدره، قیدار و سلطانیه مشابه زنجان است ادامه داد: تخصیص اعتبار در سال 98 باید در موافقت نامه سال 98 مصوب شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر