logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۳۷۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وقتی نظارتی نیست؛

افزایش قیمت تخم مرغ در زنجان

افزایش-قیمت-تخم-مرغ-در-زنجان

قیمت تخم مرغ در زنجان یک هزار تومان در هر کیلوگرم افزایش یافته که هر شانه‌ای به طور متوسط 20 تا 21 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش موج رسا; تنظیم بازار کشور قیمت تخم مرغ را 8 هزار و 900 تومان تصویب کرده در حالی که بازار زنجان تخم مرغ با قیمت کیلویی 10 هزار تومان عرضه می‌شود و شانه‌ای به طور متوسط به 19 تا 21 هزار تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان افزایش قیمت کیلویی 500 تومانی را مطرح می‌کند در حالی که در هر کیلوگرم 1000 تومان افزایش یافته است.

سید ناصر رمضانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا در مورد افزایش گرانی قیمت تخم مرغ در زنجان اظهار کرد: جلسه‌ای در مورد جلوگیری از افزایش قیمت تخم مرغ در استان زنجان برگزار شد و علت این افزایش نیز بحث صادرات بوده که مدیران استانی در حال حاضر بررسی موضوع هستند.

وی تصریح کرد: تخم مرغ با شانه در مغازه‌ها 9 هزار 500 تومان عرضه می‌شود در حالی باید قیمت تخم مرغ باید 8 هزار و 900 تومان می‌شد که شاهد افزایش 500 تومانی هستیم.

بیشتر بخوانید:

قیمت گوجه فرنگی در کمتر از دو ماه 16 برابر شد

رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان ابراز کرد: باید مرغداریها به مغازه‌ها 7 هزار و 500 تومان بدهند در حالی که 8 هزار تومان به مغازه‌داران داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصوب قیمت تخم مرغ در زنجان هر کیلوگرم 8 هزار و 900 تومان است افزود: در حالی که حدود 500 تومان از قیمت مصوب بالاتر در مغازه‌ها عرضه می‌شود.

رمضانلو در مورد قیمت مرغ در زنجان نیز بیان کرد: قیمت مرغ در زنجان پایین‌تر از قیمت مصوب تنظیم بازار بوده که قیمت مصوب مرغ 12 هزار و 900 تومان است که در زنجان 12 هزار و 600 تومان عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر افزایش قیمت بنزین و حمل و نقل در حوزه تاثیری نداشته و افزایش قیمت تخم مرغ نیز ارتباطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر