logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۳۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه زنجان:

کمکی از طرف سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌های هفته پژوهش دریافت نکردیم

کمکی-از-طرف-سازمان-برنامه-و-بودجه-برای-برنامه‌های-هفته-پژوهش-دریافت-نکردیم-

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه کمکی از طرف سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌های هفته پژوهش دریافت نکردیم، گفت: جوایز جشنواره دانش‌آموزی هفته پژوهش و فناوری تحویل دانش آموزان نشده است.

به گزارش موج رسا; محسن نجفیان امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری بابیان اینکه دانشگاه‌ها هفته پژوهش ندارند بلکه همیشه با تحقیق و پژوهش درگیر هستند، اظهار کرد: هفته پژوهش برای عموم مردم است تا از دستاوردهای علمی مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه هفته پژوهش هرساله طبق تقویم و دستور عمل وزارت علوم و تحقیقات از روز 16 آذر تا 23 آذر در نظر گرفته می‌شود، ابراز کرد: با توجه به اینکه در حوالی روز 16 آذر فضای دانشگاه‌ها سیاسی است و دانشگاه‌ها با برنامه‌های دیگر درگیر هستند، هرساله جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری استان زنجان به یک هفته بعد موکول می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه از تاریخ 23 آذر تا 30 آذر هفته ملی پژوهش و فناوری است و استان زنجان هیچ مشکلی در برگزاری جشنواره‌های هفته پژوهش و فناوری استانی در این بازه زمانی ندارد، تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان زنجانی در جشنواره‌های ملی هفته پژوهش و فناوری بسیار کم است.

وی با اشاره به جشنواره‌هایی که هرساله در هفته  پژوهش و فناوری استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: هرساله جشنواره دانشجویی، دانش‌آموزی، نمایشگاه دست آورد های پژوهش و فناوری در زنجان برگزار می‌شود.

نجفیان با اشاره به مشکلات مالی دانشگاه زنجان در برگزاری این جشنواره‌ها، ادامه داد: سال گذشته از طرف سازمان برنامه و بودجه هیچ کمک مالی نتوانستیم دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوایز جشنواره دانش‌آموزی تا به امروز تحویل دانش آموزان منتخب نشده است، افزود: جوایز جشنواره دانش‌آموزی هفته پژوهش و فناوری جزو دیون این ستاد است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر