logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۳۷۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

پرداخت 36 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زنجان

پرداخت-36-میلیارد-تومان-تسهیلات-اقتصاد-مقاومتی-در-زنجان

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: تا کنون 36 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در زنجان پرداخت شده است.

فرهاد امندی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از سال بحث92 اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه های سازمان بسیج سازندگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون در این زمینه 36 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان پرداخت شده است،افزود: اکثر پروژه های اقتصاد مقاومتی استان به سمت پروژه های اشتغالزایی سوق داده می شود .

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار است در سال آینده نیز با اختصاص 10 میلیارد تومان از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان و  10 میلیارد تومان از سوی استانداری طرح های مهمی در استان زنجان اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها از  ماشین آلات سپاه در بحث احداث سوله استفاده می شود، خاطرنشان کرد: پروژه های عمرانی این سازمان در بحث آب و اشتغال سوق داده می شود.

امندی با اشاره به  بارندگی های اخیر در استان زنجان و آسیب های وارد شده به منازل مسکونی، بیان داشت: گروه های جهادی استان زنجان از مرحله اول در زمینه کمک و امداد رسانی حضور داشتند.

وی از تعمیر و مرمت و 12 خانه در شهر معمولان خبرداد و گفت: در زمینه جمع آوری کمک های مردمی نیز این سازمان در صف اول بود.

این مسئول از فعالیت 240 گروه جهادی شناسنامه دار در استان زنجان خبرداد و گفت: 720 گروه محله محور نیز در محله های مختلف فعالیت می کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به آسیب های بارندگی های به 3 هزار منزل در استان زنجان، افزود: بر اساس تفاهم نامه های انجام شده با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان 200 واحد احداث و 200 واحد برای جامعه هدف بهزیستی تعمیر می شود.

امندی با بیان اینکه بر اساس تفاهم نامه این سازمان و بهزیستی استان در زمینه مناسب سازی منازل معلولان استان اقدام می شود، تصریح کرد: مناسب سازی شرایط محیطی انجام می شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ورود این سازمان در حوزه آسیب های اجتماعی،خاطرنشان کرد: دو منطقه در شهر زنجان و دو منطقه در شهرستان ابهر شناسایی شده است.

این مسئول از ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم توسط 100 گروه پزشکی در سال گذشته خبرداد و گفت: این سازمان در بحث آموزشی و فعالیت های فرهنگی و طب اسلامی نیز فعالیت می کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در زمینه اشتغال هر ساله برگزار می شود، افزود: تا کنون نمایشگاه های متعددی برگزار شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر