logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۳۷۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آغاز چهاردهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی

آغاز-چهاردهمین-دوره-جشنواره-تلاوت‌های-مجلسی

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از آغاز مرحله مقدماتی چهاردهمین دوره این جشنواره در مشهد مقدس راه‌اندازی خبر داد و گفت: برای اولین‌بار کد‌ دستوری ویژه‌ای جهت سهولت حضور شرکت‌کنندگان راه‌اندازی شده است.

به گزارش موج رسا; مرحله مقدماتی چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی با برگزاری اولین دور خود در مشهد مقدس کار خود را آغاز می‌کند.

داود جعفری دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در راستای لبیک به خواست مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی محافلی برای تلاوت و استماع قرآن با همت حسینیه صاحب‌الزمانی تهران راه‌اندازی شد و کم کم در سراسر کشور گسترش یافت.

 

 

وی از برگزاری مرحله چهاردهم جشنواره در همه استان‌های کشور خبر داد و گفت: چهاردهمین دوره این جشنواره طی دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی در استان‌های مختلف برگزار و برگزیدگان دور مقدماتی دهه فجر در تهران با هم رقابت می‌کنند. به این صورت برترین قاری مجلسی‌خوان کشور معرفی و تجلیل می‌شود.

جعفری از آغاز مرحله مقدماتی از مشهد خبر داد و گفت: اولین دور از مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مشهد مقدس و به میزبانی جلسه مصطفی حاجی‌ حسنی کارگر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره تلاوت‌های مجلسی از راه‌اندازی سامانه دستوری برای سهولت کار ثبت‌نام و دیگر کار‌های جشنواره خبر داد و گفت: دبیرخانه جشنواره در اقدامی جدید و در راستای سهولت حضور شرکت‌کنندگان و مخاطبان جشنواره کد دستوری #۳۰۱۱۴*۶۶۵۵* را راه‌اندازی کرده است. از این طریق علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره نام‌نویسی و عموم علاقه‌مندان هم می‌توانند از طریق رأی خود را برای انتخاب قاری برتر اعلام کنند. همچنین قرعه‌کشی اعطای جوایز به عموم مخاطبان و مستمعان هم از طریق کد دستوری انجام می‌شود./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر