logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۷۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان خبرداد

اجرای 55 پروژه با 7 میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد سال آینده

اجرای-55-پروژه-با-7-میلیارد-تومان-اعتبار-تا-پایان-خرداد-سال-آینده-

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان گفت: از اجرای 55 پروژه با 7 میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد ماه سال آینده با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی استان خبرداد

 

فرشاد پیری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آگاهی نسبت به آگاهی بخشی و آشنایی با علم روز اقدامات لازم را در روستاهای استان انجام می دهد.

وی با بیان اینکه آگاهی کشاورزان از علم روز موجب پیشرفت فعالیت ها به ویژه در حوزه کشاورزی می شود، افزود: در زمینه آموزش نیز این قرارگاه فعالیت های لازم را انجام می دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه اشتغالزایی بدون تسهیلات یکی از اهداف مهم است، افزود: با توانمند سازی جامعه هدف تا کنون 31 مورد اشتغال مستقیم و 90 مورد نیز ارتقای معیشت انجام شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان از خدمات رسانی به مناطق محروم استان زنجان خبر داد و گفت: میز خدمت به معنای واقعی به روستاها برده شده است تا فعالیت های لازم انجام شود.

پیری برضرورت هم افزایی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: کار اجرایی تنها در صورت پای کار بودن دستگاه های اجرایی و مردم در روستاها انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: 36 پروژه از سوی این قرارگاه تا کنون در مناطق مختلف استان زنجان اجرایی شده است.

این مسئول از اجرای 55 پروژه با 7 میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد ماه سال آینده با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی استان خبرداد و گفت: تا کنون نیمی از این اعتبار محقق شده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان گفت: این پروژه ها تاثیرگذار در اشتغال و حل مشکلات روستاییان بوده و از مهاجرت روستاییان جلوگیری کرده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر