logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۷۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

مشکلی برای تردد در محورهای استان زنجان وجود ندارد/بازگشایی همه راه های روستایی استان

مشکلی-برای-تردد-در-محورهای-استان-زنجان-وجود-ندارد-بازگشایی-همه-راه-های-روستایی-استان

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با اشاره به بارش برف در اکثر مناطق کوهستانی زنجان گفت: همه راه های استان بازگشایی شده و تردد در جریان است.

محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به وضعیت بارش ها در زنجان، اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد بارش برف در اکثر محورهای کوهستانی استان بودیم.

وی با بیان اینکه بارش برف موجب مسدود شدن راه های روستایی شده بود، افزود: همه این محورها بازگشایی شد و مشکلی در تردد به وجود نیامد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در همه جاده ها و محورهای استان زنجان در جریان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان بیان داشت: در صبحگاه شاهد مه در برخی محورهای استان بودیم که در حال حاضر این موضوع نیز حل شده است.

محمدی بر ضرورت توجه رانندگان و مسافران به وضعیت آب و هوایی در هنگام سفر تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز فصل بارش برف و باران ضروری است رانندگان اطلاعات راه ها را در اختیار داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی محورها با بارش برف با کولاک شدید مواجه می شود که می تواند خطر ساز باشد، افزود: در چنین مواقعی سفر غیر ضروری باید مدیریت شود.

این مسئول داشتن زنجیر چرخ به هنگام سفرهای زمستانی را ضروری دانست و گفت: داشتن تجهیزات ایمنی هنگام سفر موجب آرامش می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان تصریح کرد: ضروری است رانندگان با توجه به شرایط آب و هوایی سفرهای خود را برنامه ریزی کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر