logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۳۷۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج است/ایجاد آرامش مصلحت بزرگ نظام اسلامی است

جهان-امروز-تشنه-ویژگی-های-بسیج-است-ایجاد-آرامش-مصلحت-بزرگ-نظام-اسلامی-است

استاندار زنجان گفت: جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج از جمله فداکاری،رشادت و فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در همایش طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان شبکه معلم آینده ساز، اظهار داشت: جهان امروز تشنه ویژگی های بسیج است.

وی با بیان اینکه همه باید بدانند که امروز ایجاد آرامش در جامعه یک مصلحت بزرگ برای نظام اسلامی است، افزود: اگر آرامش جامعه محقق نشود تحلیل غلط به دشمن داده می شود و اذهان ناراحت مردم را ناراحت تر می کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تاکید امام و مقام معظم رهبری اتحاد،وحدت و تقویت مقوم های اتحاد و وحدت است، بیان داشت: این به این معنا نیست که نباید انتقاد کرد بلکه باید انتقاد سازنده انجام شده و مسئولان انتقاد پذیر باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ویژگی های بزرگی داشتند که می توان به روحیه شجاعت، ایثار و مقاومت اشاره کرد، افزود: باید این ویژگی ها در فرزندان انقلاب تبیین شود.

حقیقی ادامه داد: دفاع مقدس مایه مباهات و افتخار ملت بزرگ ایران اسلامی است و باید رشادت های آن دوران به فرزندان انقلاب تبیین شود.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: حماسه سازان انقلاب اسلامی هیچ گاه نباید فراموش شوند چرا که این حماسه سازان با روحیه ایثارو شهادت انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

این مسئول تصریح کرد: در طی 41 سال گذشته نظام اسلامی درگیر با استبداد و استکبار بوده است و بالای 50 مسئله تا کنون برای نظام اسلامی با دخالت مستقیم آمریکا ایجاد شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه راه ها و روش های دشمن در برخورد با نظام اسلامی عوض شده است، خاطرنشان کرد: وگرنه مسائل امروز پدیده جدیدی نیست که استکبار به آن دست به دامن شده است.

حقیقی یادآور شد: در آن زمان به صورت یدی و امروز با دنیای آی، تی وارد عرصه برخورد با نظام اسلامی شده و برنامه ریزی می کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا اگر در طول 41 سال گذشته می توانست علیه نظام اسلامی کاری از پیش ببرد لحظه ای به ما امان نمی داد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما به جایگاهی رسیده اند که بالای هزار کیلومتر هر نقطه ای را می تواند بزند.

این مسئول افزود: امروز مطالعه و مجهز شدن به دانش نوین در مدارس و دانشگاه ها برای رویارویی با  دشمنان نظام اسلامی یک سلاح راهبردی است.

استاندار زنجان با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان، گفت: همه مردم جامعه مطالباتی دارند که باید این مطالبات بیان شود اما صدمه زدن به اموال عمومی نمی تواند راه حل مناسبی برای این موضوع باشد.

حقیقی گفت: حریم سپاه موثر بودن نیروهای سپاه و نیروهای مسلح کشور را نشان می دهد که دشمن توان اقدام عملی را علیه نظام اسلامی ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر