logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۳۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

دشمنان باورهای دینی و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده اند

دشمنان-باورهای-دینی-و-اعتقادات-جوانان-را-مورد-هدف-قرار-داده-اند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان امروز باورهای دینی و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده اند که باید این توطئه دشمنان خنثی شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه طرح اعتلای فرهنگیان استان زنجان با عنوان اظهارداشت: انقلاب اسلامی با مجاهدت و رشادت های اقشار مختلف جامعه به ویژه معلمان و دانش آموزان به پیروزی رسیده است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان در چهل سال گذشته همواره در صحنه دفاع از نظام اسلامی بوده اند، افزود: حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ انقلاب اسلامی و جلب مشارکت عمومی فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه با تشکیل بسیج همه معادلات دشمن خنثی شد، افزود: امام وقتی رشادت ها و فداکاری های بسیجیان را دیدند، فرمودند:" من دست و بازوی شما پیشگامان بسیجی را می بوسم".
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: سرنوشت جنگ را باورها، اعتقادات و روحیه جهادی رزمندگان اسلام نه سلاح و تجهیزات جنگی رقم زد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تعلیم و تربیت دانش آموزان و آینده سازان میهمن اسلامی،افزود: این امر نشان دهنده اهمیت موضوع است.
این مسئول با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ فرهنگی و نرم با همه توان وارد صحنه شده است، بیان داشت:برای مقابله با توطئه های دشمنان باید قدرت نرم کشور افزایش یاید.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تحول سند بنیادین که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است، افزود: ضروری است اهداف این سند محقق شود.

بیشتر بخوانید

 
سردار کرمی خاطرنشان کرد دشمنان امروز باورهای دینی و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده اند که باید این توطئه دشمنان خنثی شود.
 
ابراهیم رفیعی در ادامه این جلسه اظهارداشت: معلمی و بسیجی به یکدیگر آراسته بوده و ذات تعلیم و تربیت مبتنی بر آینده است.
وی افزود: ما موضوعی را برای آینده ترسیم کرده و دانش آموزان را برای آینده تعلیم و تربیت می دهیم.
این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در دوره انفجار داده ها و اطلاعات قرار داریم، خاطرنشان کرد: در دنیای امروز هر کس از نظر فنآوری جلو باشد قدرت بیشتری دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: موضوع تعلیم و تربیت همواره آینده کشور را تعیین می کند و در سند تحول برای کشور آینده مطلوبی ترسیم شده است.
رفیعی با بیان اینکه دین مبین اسلام اولین دینی است که با کلمه خواندن شروع می شود، یادآور شد: تفکر در مورد هستی مورد توجه دین مبین اسلام است.
وی خاطرنشان کرد:دین مبین اسلام کتاب آموزش،تعلیم و تربیت و دانایی است امروز هر کشوری که در دانایی جلو باشد، صاحب قدرت است.
این مسئول تصریح کرد: یک خرد با ذهن با کیفیت و غنی شده می تواند جهانی را دگرگون کند.//ن
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر