logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۳۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بازرسی صنعت و معدن استان زنجان:

نظارت بر اصناف توسط 17 اکیپ بازرسی در استان زنجان/ 59 پرونده تخلف اصناف در استان زنجان تشکیل شد

نظارت-بر-اصناف-توسط-17-اکیپ-بازرسی-در-استان-زنجان-59-پرونده-تخلف-اصناف-در-استان-زنجان-تشکیل-شد

رئیس بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به افزایش نظارتها در سطح استان زنجان گفت: نظارت بر اصناف توسط 17 اکیپ بازرسی در استان زنجان انجام می‌شود.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در سطح استان زنجان جهت انجام بازرسی 17 اکیپ بازرسی تشکیل شده است اظهار کرد: از این تعداد اکیپ‌ها 12 مورد در سطح زنجان بوده و 5 اکیپ نیز در شهرستانها فعال هستند.

وی تصریح کرد: بازرسی‌ها روزانه صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود و بازرسان تعزیرات حکومتی نیز در بحث نظارت‌ها با تیم بازرسی ما در سطح استان همراهی می‌کنند.

رئیس بازرسی صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به اینکه 828 مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح استان بازرسی انجام شده است افزود: در این بازرسی‌ها 59 پرونده تشکیل شده که ارزش این پرونده‌ها 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی عنوان کرد: در طول 4 روز گذشته 122 مورد گزارش مردمی دریافت کردیم که به همه این موارد رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید:

تشدید نظارت ها بر بازار

مسلمی ابراز کرد: صبح و بعد از ظهر نظارتها انجام می‌شود و مردم هم می‌توانند گزارش خود را با استفاده از سامانه 124 اعلام کنند و در صورت دریافت گزارشات مردمی نیز رسیدگی‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر بازرسی‌ها از اصناف نانوایان و فروشندگان کالاهای اساسی اعم از کالاهای برنج و غیره بوده و طی روزهای گذشته مورد خاصی از افزایش قیمت‌ها و گران فروشی را در سطح استان نداشتیم.

رئیس بازرسی صنعت و معدن استان زنجان عنوان کرد: پرونده‌های تشکیل شده بیشتر مربوط به تخلفاتی مربوط به عدم درج قیمت‌ها و عدم صدور فاکتور و غیره بوده که در روزهای گذشته نیز روال بود.

وی افزود: تنها یک پرونده مهم در بحث احتکار به میزان سه میلیار ریال بود ولی تا به امروز تخلفات ناشی از افزایش قیمت بنزین در استان زنجان نداشتیم.

مسلمی افزود: اقدامات بازرسی در تمامی سطح شهرستانهای استان زنجان به همین روال انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر