logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۳۶۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

مطالبه داریم اما صدمه زدن به اموال عمومی قابل قبول نیست / ضرورت اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم

مطالبه-داریم-اما-صدمه-زدن-به-اموال-عمومی-قابل-قبول-نیست-ضرورت-اقدامات-عملی-برای-حل-مشکلات-مردم-

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:ما مطالبه داریم اما صدمه زدن به سرمایه و اموال عمومی قابل قبول نیست و باید مسئولان به مطالبات مردم پاسخ داده شود.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در مراسم راهپیمایی مردم انقلابی و مومن زنجان در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و دفع فتنه اشرار،اظهارداشت: مردم زنجان چه در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و در طول چهل سال گذشته همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

وی افزود: مردم زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید به عنوان دیار غواصان دریا دل همواره در خط مقدم زنجان بوده اند.
امام جمعه زنجان یادآور شد: حضور مردم زنجان در این راهپیمایی برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پیام دارد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: استقامت را   مردم از  امام، شهدا و مدافعان حرم آموخته و پای انقلاب با نشاط روزهای اول پیروزی و  با بصیرت و دشمن شناسی حضور دارند.
آیت الله خاتمی بیان داشت: مردم ایران همواره دوست و دشمن را شناخته و  در راهپیمایی سال ۹۶ توطئه دشمنان را قبل از سایر استان ها خنثی کردند.
وی با بیان اینکه دیروز امام مسلمین نایب امام زمان (عج) مثل همیشه نقشه راه را معین کردند، افزود: امروز این راهپیمایی لبیک به ندای رهبری است.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم بعد از ۴۱ سال مانند روزهای اول هوشیار و آگاه در صحنه هستند، بیان داشت: اگر چه شرایط سخت زندگی امروز به عوامل بیرونی و ندانم کاری ها داخل به وجود آمده است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم اعتراضاتی هم دارند، افزود: اما مردم در راه انقلاب خون داده و صف خود را از  اغتشاشگران  جدا می دانند.
آیت الله خاتمی گفت: مردم زنجان در این هوای سرد و برفی  آمده اند تا مسئولان  به مشکلات آنها توجه کنند.
وی تصریح کرد:  وزیر خارجه آمریکا در حمایت از آشوبگران بیانیه صادر کرد و برخی ها نیز دچار هیجان زده شدند اما نباید موجب شادی دشمن شد.
وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "سلطنت طلبان و خاندان خبیث پهلوی نیز به این آشوب ها دامن زدند"
امام جمعه زنجان گفت: ما مطالبه داریم اما صدمه زدن به سرمایه و اموال عمومی قابل قبول نیست و ضروری است کارگزاران نظام به عنوان خدمتگزار مردم  اقدامات عملی برای حل مشکلات انجام دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر