logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۶۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس انجمن تئاتر استان زنجان خبرداد

انتخاب 9 اثر نمایشی برای حضور در جشنواره تئاتر استان زنجان/حمایت مالی از گروه های تئاتر نشد

انتخاب-9-اثر-نمایشی-برای-حضور-در-جشنواره-تئاتر-استان-زنجان-حمایت-مالی-از-گروه-های-تئاتر-نشد

رئیس انجمن تئاتر استان زنجان از انتخاب 9 اثر نمایشی برای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان خبرداد.

حسین نجفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:اعضای هیئت انتخاب آثار پس از چهار روز داوری،9 اثر را برای رقابت در سی و یکیمین جشنواره تئاتر استان زنجان انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه این آثار از 27 تا 30 آبان ماه سال جاری در این جشنواره رقابت می کنند، افزود: در نهایت دو اثر به جشنواره بین المللی فجر راه می یابند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایش‌های «خوخانلار» به نویسندگی علیرضا فریدراد و کارگردانی حمیدرضا قزلباش، «نت‌های خاکستری» به نویسندگی  و کارگردانی اصغر محمدی، «به مناسبت ورود اشکان» به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی محمدحسین محمدی، «خواب در فنجان خالی» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی امیررضا مرادی از جمله نمایش های برگزیده برای حضور در این جشنواره هستند.

رئیس انجمن تئاتر استان زنجان گفت:همچنین نمایش های «خطی که به‌موازات دیگری هدر رفت» به نویسندگی ابوالفضل رجبی و کارگردانی نسرین نباتی، «نقطه صفر مغزی» به نویسندگی و کارگردانی متین شفیعی مقدم، «برجک شماره ۳۷» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی داریوش عربخانی از شهرستان زنجان، نمایش «عینهو شب که سیاس» نوشته سام کوراوند و کارگردانی حامد محسنی از شهرستان «خدابنده»   و نمایش‌های «خانم» نوشته آرش عباسی و کارگردانی داود نجفی   در این جشنواره رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امسال حمایتی از گروه های تئاتر نشده است، بیان داشت: گروه های شرکت کننده در این جشنواره مبلغی را به عنوان حمایت مالی دریافت نکرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ 500 هزار تومان حمایت شد اما امسال به دلیل محدودیت های مالی این موضوع محقق نشد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر