logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبرداد

انجام تعمیرات و سرویس دهی ماشین آلات برای راهداری زمستانی

انجام-تعمیرات-و-سرویس-دهی-ماشین-آلات-برای-راهداری-زمستانی

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: تعمیرات و سرویس دهی ماشین آلات برای راهداری زمستانی در استان زنجان انجام شده است.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان برای راهداری زمستانی آماده است.

وی با اشاره به تهیه و خریداری نمک و ماسه برای نمک پاشی راه های استان زنجان، خاطرنشان کرد: نمک و ماسه در راهدارخانه ها نیز موجود است.

این مسئول با بیان اینکه 29 راهدارخانه وجود دارد و افزود: دو راهدارخانه جدید تا دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می شود.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: ماشین آلات آمادگی لازم را دارند و در یک ماه گذشته نیز تعمیرات و سرویس دهی ماشین آلات برای راهداری زمستانی انجام شده است.

یوسفی با اشاره به اینکه در سیل اخیر به راه ها و پل های استان خسارت وارد شده است،افزود: نیروهای کارگری شرکتی نیز در راهداری زمستانی به کارگیری می شوند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با ادامه بارش باران و برف در استان و وقوع سیل،آبگرفتگی و کولاک شدید،انتظار داریم رانندگان جانب احتیاط را داشته و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در هنگام بروز کولاک نیروی انسانی نمی تواند کاری انجام دهد، افزود: با فروکش کردن کولاک راه ها باز می شود و برف روبی نیز در این شرایط به نفع نیست.

معاون راهداری اداره کل حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه نباید انتظار داشت در زمان وقوع کولاک جاده پاکسازی شود، افزود: ما تا جایی که می توانیم در حد وظایف خود به ویژه مناطق کوهستانی اقدامات لازم را انجام می دهیم.

یوسفی در خصوص بازگشایی راه های استان در طول زمستان، گفت: اولویت با راه های اصلی است و تا بازگشایی نشود بازگشایی راه روستایی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه بازگشایی راه های اصلی پر ترافیک در اولویت است،خاطرنشان کرد: نمک پاشی در راه های روستایی انجام نمی شود چرا که به راه خسارت می زند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر