logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۳۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا

آماده باش کامل اکیپ‌های بازرسی در زنجان برای نظارت بر بازار

آماده-باش-کامل-اکیپ‌های-بازرسی-در-زنجان-برای-نظارت-بر-بازار

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آماده باش کامل اکیپ‌های بازرسی در زنجان برای نظارت بر بازار خبرداد و گفت: در صورت مشاهده تخلف احتمالی رسیدگی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت بنزین و احتمال افزایش دادن کالاها توسط برخی از سودجویان به صورت خودسرانه اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی در حالت آماده باش هستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کل کشور نیز تعزیرات حکومتی در حالت آماده باش است اگر کسی بخواهد از این وضعیت سوء استفاده کند برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد: موضوع احتکار کالا نیز به شدت پیگیری شده و اگر پرونده‌ای در این راستا وجود داشته باشد برخوردهای قانونی اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

رسیدگی به یک هزار و 459 ‏پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان

وی با بیان اینکه تا این لحظه موردی از افزایش قیمت‌ها در استان زنجان نداشتیم خاطر نشان کرد: اگر موردی در استان وجود داشته باشد رسیدگی به پرونده‌ها به صورت خارج از نوبت انجام می‌شود.

ممیزی افزود: اگر پرونده ای در راستای افزایش خود سرانه قیمت‌ها یا احتکار کالا تشکیل شود در مدت 10 روز رای قطعی برای آنها صادر خواهد شد و همچنین اگر احتکار کالا نیز وجود داشته باشد کالا در کمترین زمان در بین مردم با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر