logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۳۶۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان مطرح شد؛

توزیع نامطلوب برگزاری جلسات موجب کاهش کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع می شود

توزیع-نامطلوب-برگزاری-جلسات-موجب-کاهش-کیفیت-خدمات-رسانی-به-ارباب-رجوع-می-شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: توزیع نامطلوب برگزاری جلسات موجب خدمات رسانی بی نظم به ارباب رجوع می شود.

به گزارش موج رسا; شهرام طهماسبی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه طبق آمارهای ارائه شده همه روزهای هفته مدیران استان درگیر جلسات بوده و فرصت زمانی مناسبی برای دعوت به جلسات در نظر نگرفته شده است، اظهار داشت: بیش از 60 درصد جلسات با یک روز فرصت برای دعوت برگزار شده است.

وی افزود: از 116 جلسه برگزار شده تنها 7 جلسه در فرصت زمانی 5 روزه بوده و 109 جلسه کمتر از فرجه زمانی شورای برنامه ریزی برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه توزیع نامطلوب جلسات موجب خدمات رسانی بی نظمی به ارباب رجوع می شود، افزود: این بی نظمی موجب کاهش ارتباط مدیران با زیر مجموعه های خود می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان کاهش رسیدگی و سرکشی به واحدهای شهرستانی را از دلایل حضور مدیران در جلسات عنوان کرد و گفت: با حضور مدیران در جلسات رسیدگی به شهرستان ها کاهش می یابد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: با حضور هر روزه مدیران در جلسات،امکان برنامه ریزی برای مدیران در زمینه کارهای در دست وجود ندارد و کنترل دقیقی بر روی برنامه ها وجود ندارد.

وی گفت: با افزایش تعداد جلسات مدیران فرصت کمتری برای مطالعه برای حوزه کاری خود دارند که این موضوع آفت بزرگی محسوب می شود و امکان آماده بودن علمی برای حضور در جلسات کاهش می یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: تعداد جلسات برگزار شده مهم نیست بلکه باید خروجی مناسبی از جلسات داشت.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از  شاخص های ارزیابی مدیران تعداد حضور در جلسات است،خاطرنشان کرد: گاهی جلسات غیررسمی نیز برگزار می شود که باید تعداد این جلسات به جلسات رسمی اضافه شود.

این مسئول بیان داشت: ضروری است صورت جلسه برگزاری جلسات قبل از ارسال به تهران با دفتر استاندار هماهنگ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان برضرورت برگزاری جلسات در روزهای خاص با رضایت مدیران تاکید کرد و گفت: باید تعداد روزهای برگزاری جلسات برای رسیدگی مدیران به امور مردم و زیر مجموعه خود کاهش یابد.

 جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان در سال یک هزار و 400، بیان داشت: استاندار زنجان به عنوان رییس ستاد این کنگره هستند.

طهماسبی با بیان اینکه باید ساختمان جداگانه ای برای دبیرخانه این کنگره در نظر گرفته شود،افزود: باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

به گزارش موج رسا،جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با حضور اعضا برگزار و بندهای مختلفی که در جلسات کارشناسی شده بود، به تصویب اعضا رسید.

در پایان این جلسه،سند مغایرت های اساسی طرح تفصیلی خرم دره با طرح جامع مصوب در جلسه کمیسیون ماده 5 تصویب و به تایید اعضای کمیسیون رسیده بود،مصوب شد.

تمدید اجرای طرح مجتمع خدماتی رفاهی با 2 هزار متر مربع نیز در این جلسه به تصویب رسید.

همچنین طرح اجرای مخزن آب به مساحت 2 هزار و 250 متر مربع در اراضی روستای کرسف شهرستان خدابنده نیز به تصویب رسید.

اجرای طرح نیروگاه خورشیدی در زرنان و دانه بندی ریگ و سنگ به مساحت 5 هزار مترمربع از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مصوبات کارگروه آموزش، پژوهش،فنآوری به تصویب رسید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر