logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۳۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار خرمدره در گفت‌وگو با موج رسا:

اجازه افزایش قیمتهای خودسرانه در شهرستان خرمدره را نخواهیم داد/ بازرسی‌ها در شهرستان افزایش می‌یابد

اجازه-افزایش-قیمتهای-خودسرانه-در-شهرستان-خرمدره-را-نخواهیم-داد-بازرسی‌ها-در-شهرستان-افزایش-می‌یابد

فرماندار خرمدره با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین نباید باعث افزایش قیمتها کالاها شود، گفت: اجازه افزایش قیمتهای خودسرانه در شهرستان خرمدره را نخواهیم داد.

حجت محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین تاثیری در حمل و نقل ندارد، اظهار کرد: این  افزایش قیمت بنزین نباید در قیمت کالاها نیز تاثیر داشته باشد.

وی با بیان اینکه بازرسی‌ها در شهرستان خرمدره افزایش خواهد یافت، ابراز کرد: ازفایش قیمت کالاها از هیچ کس پذیرفته نیست و به طور یقین با متخلفین برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه به بازرسین صنعت و معدن شهرستان و دیگر بازرسان تاکید کرده‌ایم که نظارتها را بیشتر کنند، خاطرنشان کرد: درج قیمت کالاها الزامی بوده و قطعا با مختلفان برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه وزیر صمت نیز امروز اعلام کردند که افزایش قیمت بنزین نباید بهانه ای برای افزایش دیگر کالاها باشد، ادامه داد: اینکه برخی فرصت طلبان بخواهند با افزایش قیمت بنزین قیمتها را افزایش دهند با برخورد مواجه شوند.

محمدی بیان کرد: قیمت گازوئیل تغییری نداشته و به همین خاطر نباید هزینه های حمل نقل نیز افزایش یابد و باعث افزایش قیمت کالاها شود.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر