logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

فدراسیون وزنه برداری تمرکززدایی را سرلوحه کار خود قرار دهد

فدراسیون-وزنه-برداری-تمرکززدایی-را-سرلوحه-کار-خود-قرار-دهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فدراسیون وزنه برداری تمرکززدایی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در در مجمع سالیانه هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به اینکه استعداد یابی در وزش مهم است اظهار کرد: در جوامعی که در عرصه ورزش پیشرو هستند استعداد یابی را به جد دنبال می کنند.

وی با شاره به استعداد های موجود در شهرستان ها استان ابراز کرد: در شهرستان های استان نیز استعداد ها ی خوبی در شهرستان ها وجود دارد که فدارسیون وزنه برداری باید آن ها را کشف کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره با بیان اینکه لازمه استعداد یابی در سایر شهرستان ها تمرکززدایی است تصریح کرد: فدارسیون وزنه برداری باید تمرکززدایی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه سالن های ورزشی یکی از زیرساخت های موجود در استان است و هیئت وزنه برداری نیز می تواند از این زیر ساخت ها استفاده کند خاطر نشان کرد: امکان ارائه رایگان سالن به فدراسیون وزنه برداری نسیت ولی می توانیم سالن را ارزان تر در اختیار فداراسیون وزنه برداری قرار دهیم.

خلیلی با اشاره به اینکه حضور در المپیک، نهایت آرزوی ورزشکار و مسئولان ورزشی است، خاطرنشان کرد: یکی از چشم‌اندازهای این هیئت، حضور یک ورزشکار در المپیک ۲۰۲۴ است.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با بیان اینکه در استعداد یابی وزنه‌برداری استان زنجان موانعی وجود دارد افزود: توجه به استعدادیابی روستایی و فعال‌سازی هیأت‌های شهرستانی در آینده کاری هیأت وزنه‌برداری قرار دارد.

امیدی با اشاره به آغاز فعالیت بخش بانوان هیأت وزنه‌برداری زنجان ادامه داد: علی رغم عقب ماندگی ما دراین بخش برنامه ریزی شده است تا در این بخش موفقیت هایی را کسب کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر