logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۳۶۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس فدارسیون وزنه برداری خبر داد

ایجاد 100 خانه وزنه برداری توسط بنیاد برکت

ایجاد-100-خانه-وزنه-برداری-توسط-بنیاد-برکت

نایب رئیس فدارسیون وزنه برداری از ایجاد 100 خانه وزنه برداری توسط بنیاد برکت در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; داود باقری امروز در مجمع عمومی و سالیانه هیات وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به اینکه فدارسیون وزنه برداری به دنبال تحول و بازگشت جایگاه اصلی این ورزش است اظهار کرد: وزنه برداری جزو ورزش های سخت و سنگین است.

وی با اشاره به مشکلات این ورزش ابراز کرد: کشور های پیشرفته ای چون سوئیس و آلمان در این ورزش دچار مشکلاتی هستند.

نایب رئیس فدارسیون وزنه برداری با اشاره به جوانمردی ورزشگاران ایرانی در طول تاریخ تصریح کرد: اگر اخلاق ورزشی در این این زمینه نیز جای خود را پیدا کند می‌توان با فرهنگ ایرانی و اسلامی، بسیاری از مشکلات و موانع بر سر راه را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه بودجه فدارسیون وزنه برداری استان کم است عنوان کرد: این فدارسیون در تلاش است تا هیچ یک از ورزشکاران از مسابقات جانمانند.

باقری با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم تا کسی انگیزه خود را در این ورزش ازدست ندهد خاطر نشان کرد: بودجه فدارسیون وزنه برداری 40 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به تفاهم نامه بین فدارسیون وزنه برداری و بنیاد برکت افزود: طبق این تفاهم نامه 100 خانه وزنه برداری در مناطق محروم ایجاد شود.

نایب رئیس فدارسیون وزنه برداری با اشاره به آرمان ها انقلاب اسلامی تصریح کرد: این رشته ورزشی که در سطح جهان از جایگاه ویژه‌ای نیز برخوردار است می‌تواند اعتبار و ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ و گسترش دهد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر