logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۳۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی نماینده تراز بیانیه گام دوم را معرفی می کند/حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس می کند

شورای-ائتلاف-نیروهای-انقلابی-نماینده-تراز-بیانیه-گام-دوم-را-معرفی-می-کند-حضور-حداکثری-در-انتخابات-دشمن-را-مایوس-می-کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی زنجان نماینده تراز بیانیه گام دوم را برای حضور در مجلس شورای اسلامی معرفی می کند.

روح الله صمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات مسئله کلان کشور محسوب می شود که ضروری است همه تشکل ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تهمیدات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه های سیاسی و انتخابات همواره دشمن را مایوس می کند، افزود: حضور در انتخابات نشان می دهد که مردم نظام و انقلاب را دوست دارند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "مجلس عصاره ملت است" مردم باید با این ذهنیت ضمن حضور گسترده در انتخابات،فرد اصلح را برای نهاد قانونگذاری کشور انتخاب کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری، تصویب بودجه کشور و نظارت بر قانون،بیان داشت: حضور مردم در این برهه در انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

صمدی با اشاره به اینکه اجرای گام دوم انقلاب انتظار مقام معظم رهبری از همه نهادهای قانونی کشور است، افزود: باید مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که طراز بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری باشند.

بیشتر بخوانید

وی برضرورت تبیین گام دوم انقلاب توسط تشکل ها به مردم تاکید کرد و گفت:با توجه به این بیانیه باید نمایندگان مجلس از سوی مردم انتخاب شوند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: حزب موتلفه از خیلی وقت پیش استارت حضور پر رنگ در انتخابات را زده است و با توجه به اهمیت این دوره و از آنجایی که حزب موتلفه همواره با دست پر وارد عرصه انتخابات می شود،امسال نیز این حضور جدی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی معتقد به وحدت طیف ارزشی و دلسوزان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: با ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که حزب موتلفه نیز یکی از اعضای فعال آن است،از ماه ها پیش در زمینه انتخاب افراد رایزنی و جلسات برگزار شده است.

صمدی بیان داشت: از کاندیداهایی که اعلام آمادگی کرده اند در  شورای ائتلاف نیروهای انقلابی رای گیری و چهار گزینه انتخاب شد که در نهایت دو گزینه معرفی می شود.

وی گفت: برای انتخابات امسال افراد منتسب به تشکیلات،دارای برنامه و توانمندی لازم برای اجرای گام دوم انقلاب به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان انتخابی ضمن توجه به قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون با توجه به زیرساخت های موجود در استان،برنامه هایی نیز برای ترقی و رشد استان داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر