logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بیش از 4 واحد تولیدی در استان زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شود/ خروج از وابستگی با افتتاح مجموعه تولیدی فولاد آلیاژی پیچ و مهره‏ در زنجان

بیش-از-4-واحد-تولیدی-در-استان-زنجان-تا-پایان-امسال-افتتاح-می‌شود-خروج-از-وابستگی-با-افتتاح-مجموعه-تولیدی-فولاد-آلیاژی-پیچ-و-مهره‏-در-زنجان

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به واحدهای تولیدی در دست تکمیل گفت: ‏4 واحد تولیدی در استان زنجان تا پایان امسال افتتاح می‌شوند‏.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به واحدهای تولیدی که قرار است امسال به صورت رسمی افتتاح شوند، اظهار کرد: یکی از 6 واحدی که قرار بود تا پایان سال مورد افتتاح قرار گیرند، واحد مهیار بود که به صورت رسمی افتتاح شد و ما نیز آن را از لیست خارج کردیم.

وی با بیان اینکه طرح توسعه جی تی آی نیز آماده افتتاح است، ابراز کرد: این واحد در سفر وزیر صنعت آماده افتتاح بود که به دلیل سفر وزیر به خدابنده و برنامه های زیاد وی نتوانستیم این واحد را به صورت رسمی افتتاح کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه این واحد از 20 میلیارد نخ به 31 میلیارد نخ رسیده ست، خاطرنشان کرد: واحد تولیدی فولادکاران افق(مجموعه تولیدی فولاد آلیاژی پیچ و مهره) که نیاز داخل از خارج وارد می‌شد اکنون با بهره برداری آن شاهد تولید داخل در این عرصه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فولادکاران افق دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، گفت: طرح توسعه راشا کاسپین، البرز ناب آرش و جهان نمو از جمله واحدهایی هستند که قرار است افتتاح شوند.

فغفوری بیان کرد: واحدهایی که قرار است تا پایان امسال افتتاح شوند بیش از چهار مورد هستند اما ما پروژه‌هایی را در لیست قرار دادیم که واقعا در مرحله افتتاح هستند.

وی تصریح کرد: این واحدهای تولیدی قرار است با حضور مسئولان ارشد کشوری مورد افتتاح قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تمام تلاش مدیریت استان در راستای رونق تولید است، اظهار کرد: ما تمام توان مان را در این راستا به کار می گیریم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر