logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۳۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان مطرح کرد؛

هفته بسیج فرصتی برای ارائه توانمندی های انجمن های ادبی و هنری / برگزاری کارگاه نقاشی خط با حضور عظیم فلاح در زنجان

هفته-بسیج-فرصتی-برای-ارائه-توانمندی-های-انجمن-های-ادبی-و-هنری-برگزاری-کارگاه-نقاشی-خط-با-حضور-عظیم-فلاح-در-زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های انجمن های ادبی و هنری محسوب می شود.

سید سجاد موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه انجمن های سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با حضور مسئولان انجمن ها در دفتر سازمان در فرهنگسرای امام خمینی(ره ) برگزارشد.

وی با بیان اینکه این جلسه به منظور هماهنگی برنامه های هفته بسیج برگزار شد، افزود: تعامل وهم افزایی در اجرای برنامه های هفته بسیج ضروری است.

این مسئول با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های انجمن های ادبی و هنری است،گفت: برنامه ریزی های لازم برای اجرای برنامه های تاثیرگذر انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری  مسابقه فیلم نامه نویسی قلم سبز در زنجان خبرداد و بیان داشت: این مسابقه با همکاری انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان با همکاری حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

موسوی با اشاره به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: کارگاه آموزش نقاشی با همکاری شهرداری در کارخانه کبریت زنجان برگزار می شود.

وی از برگزاری نشست تخصصی با حضور هنرمندان استان با موضوع جایگاه هنرهای تجسمی در دوران دفاع مقدس خبرداد و گفت: انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان زنجان نیز کارگاه نقاشی خط با حضور استاد عظیم فلاح،روز یکشنبه 26آبان ماه برگزار می کند.

بیشتر بخوانید

این مسئول بیان داشت: کارگاه آموزشی یک روزه آشنایی با دوخت های تزیئنی ومعرفی تکنیک مدیافت و نمایشگاه مد و لباس و طراحی پارچه در زنجان برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به فعالیت های این سازمان در حوزه خوشنویسی، ادامه داد:نمایشگاه خوشنویسی در زنجان وشهرهای تابعه استان برگزار می شود.

موسوی با بیان اینکه هفت کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان های استان فعال هستند، افزود: سالانه ۵۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج هنرمندان در استان زنجان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و تقویت هنر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید آثار فاخر هنری از اولویت های سازمان بسیج هنرمندان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر