logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۳۶۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری رزمایش سراسری تولید محتوای دیجیتال در استان زنجان/ نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود

برگزاری-رزمایش-سراسری-تولید-محتوای-دیجیتال-در-استان-زنجان-نخستین-گردهمایی-فعالان-فضای-مجازی-بسیج-برگزار-می‌شود

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه استان زنجان از برگزاری رزمایش سراسری تولید محتوای دیجیتال در استان زنجان‏ خبر داد.

به گزارش موج رسا; فریدون رحیم پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری تولید محتوای دیجیتال در استان زنجان اظهار کرد: در کنار این رزمایش سراسری تولید محتوا نخستین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان زنجان نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش دوم تا چهارم آذر ماه امسال برگزار می‌شود، ابراز کرد: این رویداد در موضوعات پویانمایی، بازی های ویژه پلتفرم اندروید و نرم افزارهای ویژه پلتفرم اندروید بوده که تیمها به صورت تخصصی روی این موضوعات تولید محتوا خواهند داشت.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شرکت در این رویداد استانی برای تمام نوجوانان و جوانان علاقه مند بلامانع است، گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.razn98.ir  مراجعه نمایند.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه بسیجیان در یک عملیات واقعی، حجم قابل توجهی از تولیدات تخصصی و شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی برشمرد و تاکید کرد: جوانان بسیجی امروز در عرصه فضای  مجازی نیز توانسته‌اند در مقابل دشمن موفق عمل کنند که این رزمایش قرار است در جهت تقویت و ارتقا این توانمندی باشد.

رحیم ‌پور با بیان اینکه تیم‌های برتر هر رشته به رویداد تخصصی کشوری که بهمن ماه امسال برگزار می‌شود معرفی خواهند شد، افزود: همچنین به تیم های اول و دوم هر بخش رویداد استانی جوایزی نیز اهدا خواهد شد.

وی در خصوص گردهمایی فعالان فضای مجازی نیز عنوان کرد: این گردهمایی نمایش اقتدار بسیجیان در فضای مجازی است چرا که در این سالها بسیج توانسته در عرصه فضای مجازی ورود موفقی داشته باشد.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ‏با اشاره به اینکه اهمیت فضای مجازی به حدی است که مقام معظم رهبری آن را به اندازه انقلاب اسلامی مهم دانسته اند، اظهار کرد: بسیج باید در فضای مجازی به صورت هوشمندانه وارد شده و منشا اثر باشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر