logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۳۵۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

کار خاصی در اشتغال دیجیتال استان زنجان ندیدم/ احیای یک واحد تولیدی در استان زنجان بعد از 10 سال تعطیلی

کار-خاصی-در-اشتغال-دیجیتال-استان-زنجان-ندیدم-احیای-یک-واحد-تولیدی-در-استان-زنجان-بعد-از-10-سال-تعطیلی

استاندار زنجان با اشاره به اینکه من با اشتغال دیجیتال موافق هستم گفت: من کارخاصی در اشتغال دیجیتال ندیدم اجرا شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی سه شنبه شب در جلسه کارگروه اقتصاد و اشتغال استان زنجان با بیان اینکه اعضای جلسه در خصوص شکل و فرم جلسه صحبت کردند، اظهار کرد: همه ما باید بیشتر به محتوای کار، استمرار، اثر گذاری و محتوا دقت کنیم.

وی با اشاره به ستاد رفع موانع تولید استان زنجان، ابراز کرد: این کارگروه طی ارزیابی 6ماهه اول سال در کشور، با شاخص تعداد جلسات استان چهارم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر عدالت را رعایت می کردند ما در برگزاری ستاد رفع موانع تولید استان اول بودیم، تصریح کرد: ما در خصوص رفع موانع تولید خیلی جلسه برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه ما در ارزیابی کشوری با شاخص حضور در جلسات استان دوم هستیم، عنوان کرد: استان زنجان از رتبه بیست و دوم به رتبه دوم رسیده است.

حقیقی با بیان اینکه در این شرایط اگر واحد تولیدی تعطیل نشود و واحد های تولیدی نیز افتتاح شود کار بزرگی است خاطرنشان کرد: یک واحد تولیدی که بیش از 10 سال تعطیل بوده با اعتبار 500میلیارد در حال احیا خود می باشد.

وی با اشاره به سفر های روستایی خود افزود: در این سفر ها برخی از کار هایی که آرزوی یک روستایی بود حل شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اشتغال دیجیتال، ادامه داد: نقشه راه اشتغال دیجیتال در کشور در سال 88 نوشته شد و در طول این سال ها کارخاصی من ندیدم انجام شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر