logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۳۵۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
موج رسا خبر می‌دهد

نتایج آزمون عملی استخدامی‌های آتش نشانی‌های استان زنجان چه شد؟

نتایج-آزمون-عملی-استخدامی‌های-آتش-نشانی‌های-استان-زنجان-چه-شد؟

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان ‏زمان اعلام نتایج آزمون عملی استخدامی‌های آتش نشانی‌های استان زنجان ‏را اعلام کرد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نتایج آزمون عملی استخدامی های آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: به دلیل اینکه چند استان نتایج را ثبت نکرده اند اعلام نتایج چند روز دیگر طول خواهد کشید.

وی با اشاره به اینکه اعلام نتایج 4 یا 5 روز دیگر زمان می‌برد، ابراز کرد: این نتایج توسط سازمان شهرداریها اعلام خواهد شد.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان بیان کرد: برخی از استانداری ها آزمون را خودشان برگزار کرده و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی این کار را انجام نداده و این تعدد مراکز برگزاری ازمون باعث شده تا اطلاعات تکمیل شود و از طرفی این آزمون به صورت متمرکز در یک زمان برگزار نشده است.

وی با اشاره به اینکه آزمون علمی در استان زنجان با حضور 1760 نفر برگزار شد، عنوان کرد: این آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد و بعد از برگزاری ازمون علمی سه برابر ظرفیت که حائز رتبه برتبر بودند برای آزمون عملی دعوت شدند.

محمودی با بیان اینکه شرایط و صحت مدارک این افراد برای حضور آزمون علمی بررسی شد، خاطرنشان کرد: آزمون عملی نیز در آیتم های مختلف برگزار و اکنون نیز منتظر اعلام نتایج از طرف سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی هستیم که به صورت سراسری اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در کل 35 نفر در استان جذب خواهند شد، گفت: امکان دارد در برخی از پستها نفرات شرکت کننده حائز امتیاز لازم نباشند که برای این موضوع نیز سازمان راهکار داده که از طریق این راهکار انتخاب خواهند شد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان اظهار کرد: 25 درصد در این استخدام ها سهم جامعه ایثارگری است.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر