logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

5 کاروان زنجان در انتظار سفر به عتبات عالیات /شرایط امنیتی عراق اجازه اعزام را نمی دهد

5-کاروان-زنجان-در-انتظار-سفر-به-عتبات-عالیات-شرایط-امنیتی-عراق-اجازه-اعزام-را-نمی-دهد

مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت:5 کاروان از استان زنجان قبل از امنیتی شدن کشور عراق در دفاتر حج و زیارت استان زنجان ثبت نام کرده اند که هنوز امکان اعزام فراهم نشده است.

فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر بر اساس صلاحدید سازمان مرکزی حج و زیارت استان و وزارت امور خارجه کشور عراق شرایط لازم را برای اعزام زائران ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کشور عراق امنیتی است، بیان داشت: در چنین شرایطی امکان اعزام زائران به عتبات عالیات وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی فعالیت در حوزه عتبات عالیات متوقف شده است و امکان خروج زائران وجود ندارد.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به ثبت نام 5 گروه برای سفر به عتبات عالیات، تصریح کرد: در صورت مهیا شدن شرایط سفر این 5 گروه اعزام می شوند.

بابایی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت نام انجام نمی شود، افزود: در صورت برقراری امنیت،سفرهای عتبات عالیات آغاز می شود.

وی قیمت عتبات عالیات را در حال حاضر یک میلیون و 700 هزار تومان تا 2 میلیون و 100 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هوایی عتبات عالیات نیز 3.5 میلیون تومان است.

به گزارش موج رسا،قرار بود از اول آبان اعزام کاروان‌ های حج و زیارت به عتبات عالیات آغاز شود که به دلیل شرایط ویژه عراق، این اتفاق رخ نداد.
طبق آخرین اطلاعیه‌های صادر از سازمان حج و زیارت، تا اطلاع ثانونی همه سفرها به سمت عراق لغو شده است و آغاز اعزام‌ ها بعد از این تاریخ به برقراری آرامش در این کشور بستگی دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر