logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۵۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

مرام پهلوانی بسیجیان ورزشکار زنجانی در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل+ فیلم

مرام-پهلوانی-بسیجیان-ورزشکار-زنجانی-در-امدادرسانی-به-آسیب‌دیدگان-سیل+-فیلم

ورزشکاران با حضور در مناطق محروم استان و امدادرسانی به مردمان آسیب دیده در اثر سیل را از وظایف خود دانسته و منش پهلوانی را برتر از قهرمانی می‌دانند.

به گزارش موج رسا; گروه های جهادی در سطح کشور مایه خیر و برکت و همچنین امیدواری مردم مناطق محروم به نظام هستند و وجود آنها در مناطق دورافتاده یکی از اصول اساسی شکل گیری انقلاب اسلامی است.

اردوی جهادی بسیج ورزشکاران این بار کمر همت بسته و در مناطق محروم حضور یافته و به مردمان خسارت دیده ناشی از سیل خدمات می‌دهند و اینکار خود را دلی دانسته و از منش خود می‌دانند.

امیری رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان با اشاره به اینکه بسیجیان با کار جهادی خود نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند و دشمن همواره به دنبال بدبین کردن بسیج و سپاه در بین مردم است ولی برخلاف آن تصورات دشمن هر روز علاقه مردم به بسیج و سپاه بیشتر شده و در دل مردم ایران جا دارند.

حضور ورزشکاران در مناطق محروم به منظور پاک کردن غبار محروم در این مناطق نشان می‌دهد که نه تنها در میادین ورزشی، بلکه در میادین محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان نیز پرچم پر افتخار کشور عزیزمان را به احتزاز در می‌آورند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر