logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۳۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

دستگیری قاچاقچی توزیع کننده مواد مخدر گراس در ابهر/ 20 تن چوب جنگلی قاچاق در زنجان کشف شد

دستگیری-قاچاقچی-توزیع-کننده-مواد-مخدر-گراس-در-ابهر-20-تن-چوب-جنگلی-قاچاق-در-زنجان-کشف-شد

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: یکی از قاچاقچیان مواد مخدر که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشت در شهرستان ابهر دستگیر شد.

ایرج خانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره افزایش برخورد با قاچاق مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در این راستا 4 كيلوگرم مواد مخدر از نوع گراس در استان زنجان کشف و عامل آن نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران انتظامی کلانتری 13 شریف آباد از فعاليت يك نفر در امر تهیه و توزيع مواد مخدر از نوع گراس  مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند اين متهم مقداری قابل توجهي مواد مخدر را تهیه و توزیع می کند.

وی با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و تیم ویژه ای به مخفیگاه متهم اعزام شدندخاطر نشان كرد:  مأموران موفق شدند در بررسی از مخفیگاه این متهم 4 کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس کشف کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف 466 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان زنجان

خانی‌پور با بیان اینکه متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد به خانواده ها توصيه كرد: در فرزندان خود اين باور را ايجاد کنيم که براي شاد زيستن نيازي به مصرف مواد مخدر نيست و شادي کاذب مصرف مواد مخدر، به غم اندوه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق درزنجان ابراز کرد: در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق محصولات جنگلی، ماموران انتظامی و پلیس آگاهی استان موفق به کشف 20 تن چوب جنگلی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان های طارم وسلطانیه و پلیس آگاهی استان در حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی استان  موفق به شناسایی و توقیف خودروهای حامل بار قاچاق کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها 20 تن چوب جنگلی قاچاق کشف ومتهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

خانی‌پور با بيان اينکه براي حفظ منابع طبیعی به عنوان جزء مهمی از زندگي و حیات بشر و حق نسل آینده برای ادامه بقاء نیازمند همکاری همگانی است، افزود: در اين راستا همراهي و همكاري شهروندان در شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان نقش بسيار مهمي در موفقيت پليس در اجراي ماموريت‎‌ها و توليد امنيت پايدار در جامعه خواهد دارد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر