logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۳۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

نگاه همسان به تشکل های دانشجویی سبب نشاط سیاسی و فرهنگی می شود/ لزوم توجه به تشکلهای دانشجویی با نزدیک شدن به انتخابات!

نگاه-همسان-به-تشکل-های-دانشجویی-سبب-نشاط-سیاسی-و-فرهنگی-می-شود-لزوم-توجه-به-تشکلهای-دانشجویی-با-نزدیک-شدن-به-انتخابات!

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: : اگر یک نگاه بستر سازی هم سانی را برای همه تشکل ها در دانشگاه ها فراهم کنیم اینها می توانند اتاق حرکت، پویایی ونشاط در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی باشند.

به گزارش موج رسا; خدابش مرادی نافچی در جلسه شورای دانشگاه های استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در دانشگاه ها مسائل تشکل های دانشجویی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را درپیش داریم نیاز به توجه بیشتری به تشکل های دانشجویی است.

وی ابراز کرد: اگر یک نگاه بستر سازی هم سانی را برای همه تشکل ها در دانشگاه ها فراهم کنیم اینها می توانند اتاق حرکت، پویایی ونشاط در حوزه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه درخواست ما از روئسای دانشگاه ها توجه و عنایت ویژه به تشکل های دانشجویی  است، تصریح کرد: اگر باب مذاکره وگفت و گو با همه تشکل ها باز بشود شما می توانید با مذاکرات و گفت و گو تشکل های دانشجویی را به مسیر و مدار مورد نظر حرکت کنند.

وی با اشاره به خوابگاه های خود گردان دانشگاه های استان، عنوان کرد: خوابگاه های که در داخل دانشگاه ها هستند مدیریت می شوند ولی خوابگاه های خود گردان چون عموما بیرون از دانشگاه ها هستند بعضا در گذشته اتفاقاتی در این محل ها مطرح شده است.

مرادی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات تشکل های دانشجویی در محیط دانشگاه سخنرانانی را برای سخنرانی به دانشگاه دعوت می کنند و اینکه ما در اول به این سخنرانان مجوز بدهیم و بعد به دلیل چالش های موجود برنامه را لغو کنیم مناسب نیست.

معاون سیاسی امنتیی استاندار زنجان با بیان اینکه ما معتقد هستیم که دانشگاه بستر و کانونی است که می تواند نشاط سیاسی و اجتماعی را در جامعه فراهم کند، ابراز کرد: باید در دانشگاه ها به این حوزه ها توجه شود.

وی با بیان اینکه اگر گروهی ویا اساتید به مسائل اجتماعی و مسائل درون جامعه حساسیتی دارند می شنویم تصریح کرد: از طرح های مطالعاتی در حوزه اجتماعی نیز حمایت می کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر