logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۳۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

توقف پروژه خیابان داخل پادگان زنجان برای ما هم جای سوال دارد/ ابلاغیه ادامه کار در داخل پادگان را از نیروی زمینی ارتش گرفتیم

توقف-پروژه-خیابان-داخل-پادگان-زنجان-برای-ما-هم-جای-سوال-دارد-ابلاغیه-ادامه-کار-در-داخل-پادگان-را-از-نیروی-زمینی-ارتش-گرفتیم

معاون استاندار زنجان با اشاره به توقف پروژه محور ارتش گفت: توقف پروژه خیابان داخل پادگان زنجان برای ما هم جای سوال دارد‏.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع توقف پروژه محور ارتش اظهار کرد: چند ماه پیش جلسه ای در این خصوص داشتیم که فرمانده تیپ اعلام کرد که برای عملیات جدید شهرداری و احداث خیابان مجوزهای نهایی از تهران اخذ نشده است.

وی افزود: پیرو این موضوع حدود سه ماه پیش دو جلسه که یکی از آنها در زنجان با حضور استاندار زنجان و دیگری در تهران با حضور مقامات ارشد ارتش برگزار شد و در جلسه آخر کمبودها در خصوص مدارک حل و فرایند اخذ مجوز نیز انجام شد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با پیگیریهای صورت گرفته معاونت مهندسی نیروی زمینی ارتش ابلاغی را به استان مبنی بر ادامه فرایند احداث محورها داخل پادگان صادر کرد، عنوان کرد: طبق این ابلاغ شهرداری می‌توانست پروژه را در داخل پادگان ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه این ابلاغ خطاب به فرمانده تیپ زنجان بود، گفت: ما این ابلاغ را به شهرداری نیز صادر کردیم که طبق تفاهمات انجام شده می‌تواند کار را ادامه دهد، این ابلاغ حاصل دو ماه مذاکره با مقامات ارتش بود

سلطانی بیان کرد: اینکه از آن تاریخ به بعد که نزدیک به یک ماه از دریافت ابلاغ است چرا این ابلاغیه عملیاتی نشده برای خود ما نیز روشن نشده است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که وظیفه ما بود در خصوص این پروژه انجام دادیم، خاطرنشان کرد: ما ابلاغیه را از تهران دریافت کردیم که خطاب به فرمانده محترم تیپ زنجان بود اما اینکه چرا در این یک ماه کار آغاز نشده برای ما هم جای سوال دارد.

معاون عمرانی استاندار زنجان اظهار کرد: تمامی جلسات تبدیل به صورتجلسه شده در در دست ما قرار دارد.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر