logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۳۵۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبرداد

ارائه 2958 فقره تسهیلات به واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان زنجان

ارائه-2958-فقره-تسهیلات-به-واحدهای-خسارت-دیده-ناشی-از-سیل-در-استان-زنجان-

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان در ارائه تسهیلات به بازسازی حوادث سیل امسال گفت: 2 هزار و 958 فقره تسهیلات به واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان زنجان ارائه می‌شود.

به گزارش موج رسا; سجاد صنعتی‌منفرد امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با اشاره به ارائه تسهیلات مسکن روستایی در سه مرحله انجام می‌شود اظهار کرد: امسال در مجموع 2 هزار و 958 فقره سهم استان زنجان در زمینه‌ بازسازی حوادث سیل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 180 فقره برای احداث شهری است افزود: یک هزارو 328 فقره نیز برای احداث روستایی در نظر گرفته شده که یک هزار و 450 فقره نیز برای بحث تعمیری در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات احداث شهری 50 میلیون تومان بوده و 24 میلیون تومان بلاعوض است عنوان کرد: در احداث روستایی نیز 40 میلیون تومان وام بوده و 16 میلیون تومان بلاعوض است.

وی ابراز کرد: در بحث تعمیری نیز 15 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده و 5 میلیون تومان نیز بلاعوض است.

صنعتی‌منفرد افزود: در بحث احداث شهری اعتبارات به صورت سه مرحله‌ای ارائه می‌شود و مرحله سوم نیز 10 روز قبل ابلاغ شده است و در مرحله اول و دوم 82 درصد انعقاد قرارداد انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

مخالفت بانک مرکزی با وام ۲۸۰میلیونی مسکن

وی بیان کرد: مرحله سوم را بانک مسکن، ملی و توسعه تعاون به شعبات خود ابلاغ کردند و درخواست ما این است که بانک تجارت نیز این مرحله را به شعبات خود ابلاغ کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: تسهیلات بلاعوض‌ تا اخر امسال برای مردم پرداخت می‌شود و این بلاعوض‌ها زمانی قابل پرداخت است که انعقاد بانکی انجام شده باشد که هنوز در احداث شهری بانک تجارت مرحله سوم را به شهرستانها ابلاغ نکرده است.

وی عنوان کرد: در بحث روستایی نیز مرحله اول و دوم انعقاد قرار داد‌ها 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر مرحله سوم را نیز لحاظ کنیم این میزان 78 درصد رسیده و درخواست ما از بانکهای صادرات، تجارت، ملت و رفاه این است که هنوز مرحله سوم را به شعبات خود ابلاغ نکردند که نسبت به ابلاغ آن اقدام کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر