logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۳۵۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

المپیادهای ورزش دانش‌آموزی سبب توسعه استان است/ لزوم تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای توسعه ورزش در استان زنجان

المپیادهای-ورزش-دانش‌آموزی-سبب-توسعه-استان-است-لزوم-تفاهم‌نامه-سه‌جانبه-برای-توسعه-ورزش-در-استان-زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برگزاری المپیادهای ورزش دانش‌آموزی به معنای عام ایجاد شادابی، تحرک، نشاط، سلامت و آینده‌نگری را در افق توسعه استان پیش‌بینی خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی نافچی امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به المپیادهای وزشی دانش‌آموزی اظهار کرد: برگزاری المپیادهای ورزش دانش‌آموزی به معنای عام ایجاد شادابی، تحرک، نشاط، سلامت و آینده‌نگری را در افق توسعه استان پیش‌بینی خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح‌های تجهیز مدارس به لوازم ورزشی ابراز کرد: طرح تجهیز مدارس به لوازم ورزشی موجب عدالت اجتماعی در توزیع لوازم ورزشی در حوزه شهری و روستایی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بیان کرد: باورمان این است که اگر جوانان ما مشغله داشته باشند آسیب‌های اجتماعی کمتر خواهد شد.

وی بابیان اینکه فرمانداران جلسه شورای توسعه ورزش را در شهرستان‌ها برای توسعه ورزش دانش‌آموزی برگزار کنند، تصریح کرد: فرمانداران تا آخر هفته بعد باید این جلسات را برگزار نمایند.

مرادی با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها در جهت جذب سرمایه برای تجهیز اماکن ورزشی از بخش خصوصی، صاحبان سرمایه و دستگاه‌های اجرایی استفاده نمایند، افزود: در این طرح می‌توان از ظرفیت کمک‌های خیرین استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید در راستای تجهیز لوازم وزشی و زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها کمک کنند، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع نیز تجهیز صورت گرفته است ولی چون از این امکانات حفظ و حراست نشده است این امکانات از بین رفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای توسعه ورزش، تصریح کرد: آموزش‌وپرورش، اداره کل ورزش و جوانان و اداره فرهنگی و اجتماعی طی یک تفاهم‌نامه برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

وی بیان اینکه گام اول همیشه سخت‌ترین گام است ادامه داد: اگر این گام در راستای توسعه ورزش برداشته شود در آینده گام‌های بزرگ دیگری نیز برداشته خواهد شد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر