logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۳۴۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

اجرای طرح پایش سلامت برای والدین شهدا و جانبازان در استان زنجان/ تاخیرهای بیمه دی پرداخت می شود

اجرای-طرح-پایش-سلامت-برای-والدین-شهدا-و-جانبازان-در-استان-زنجان-تاخیرهای-بیمه-دی-پرداخت-می-شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طرح پایش سلامت برای والدین شهدا و جانبازان در استان زنجان اجرایی می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: طبق بند 11 قانون جامعه ایثارگری وظایف دستگاه های اجرایی در زمینه نگهداری مزارهای شهدا مشخص شده است.

وی با بیان اینکه در روستاها دهیاران و در شهرها شهرداران در این زمینه وظیفه دارند، خاطرنشان کرد: در زمینه ساماندهی مزار شهدا تا سه مزار را دهیارران همکاران می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متولی نگهداری از مزار شهدای گمنام حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است و تکمیل و مرمت آن برعهده هئیت امنای هر شهرستان در شورای ترویج فرهنگ ایثار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت در استان زنجان، خاطرنشان کرد: نهضت دیدار با 3 هزار خانواده شهید در سال گذشته انجام شد.

کاظمی با بیان اینکه در این دیدارها اطلاعات این خانواده ها تکمیل شد، افزود: همچنین اطلاعات 200 نفر از والدین شهدا تکمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: والدین شهدایی که در سنین سالخوردگی هستند، پرستاری می شوند، افزود:  400 نفر از جانبازان استان نیز حق پرستاری می گیرند.

این مسئول با بیان اینکه هماهنگی لازم با پزشک های طرف قراداد انجام شده است، ادامه داد: لیست جانبازان و والدین سالخورده ارائه شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه تا آخر آبان ماه طرف قرارداد بیمه دی است، افزود: تاخیری های به وجود آمده تا خردادماه پرداخت می شود.

کاظمی تصریح کرد:پایش سلامت جزو اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است و لیست جانبازان و والدین شهدا در این طرح احصا شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر